» » مصاف سپاهان و شهدای رزکان البرز

هفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان

مصاف سپاهان و شهدای رزکان البرز

در تاریخ : 04.08.02
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 249
مصاف سپاهان و شهدای رزکان البرزدر هفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان فردا فولادمبارکه سپاهان به مصاف شهدای رزکان البرز می‌رود.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، هفته پنجم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان، فردا جمعه 5 آبان، آغاز می‌شود که طی آن صدرنشین میزبان سنندج است، زاگرس جنوبی کازرون با شهید چمران لارستان بازی می‌کند، سنگ آهن بافق مهمان نفت و گاز گچساران است و فولاد مبارکه سپاهان در سالن شهید سجادی اصفهان از شهدای رزکان البرز پذیرایی می‌کند.
تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و شهدای رزکان البرز 4 امتیازی هستند و شهدای رزکان البرز بخاطر تفاضل گل بهتر در جایگاه چهارم قرار دارد و این امر حساسیت جدال این دو تیم را افزایش می‌دهد.

برنامه کامل هفته پنجم به این شرح است:
زاگرس جنوبی کازرون – شهید چمران لارستان
فولاد هرمزگان – سنندج
نفت و گاز گچساران – سنگ آهن بافق
فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – شهدای رزکان البرز
در جدول رده بندی لیگ برتر بانوان فولاد هرمزگان ۸ امتیازی و صدرنشین است، زاگرس جنوبی کازرون و سنگ آهن بافق ۶ امتیازی و به دلیل امتیاز بازی رو در رو در جایگاه دوم و سوم جدول رده بندی قرار گرفتند.
شهدای رزکان البرز با ۴ امتیاز و تفاضل ۱۰ و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با همین امتیاز و تفاضل گل ۹ در رده های پنجم و ششم قرار دارند، نفت و گاز گچساران با ۲ امتیاز و سنندج و شهید چمران لارستان بدون امتیاز در رده های ششم تا هشتم جای دارند.
تمام دیدارهای هفته پنجم، فردا جمعه 5 آبان و ار ساعت 11 آغاز می‌شود.
مصاف سپاهان و شهدای رزکان البرز
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان