» » 6 بازیکن اصفهانی به تیم ملی هندبال دعوت شدند

6 بازیکن اصفهانی به تیم ملی هندبال دعوت شدند

در تاریخ : 05.10.02
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 160
6 بازیکن اصفهانی به تیم ملی هندبال دعوت شدندسرمربی اصفهانی تیم ملی هندبال اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، مجید رحیمی‌زاده سرمربی اصفهانی تیم ملی هندبال ایران، ۲۱ بازیکن را به سومین اردوی آمادگی دعوت کرد که اسم ۶ بازیکن اصفهانی نیز به چشم می‌خورد.
سعید برخورداری، مهدی بهنام‌نیا، وحید مسعودی، مهران رهنما، کامیار طاهری و کیارش طاهری از اصفهان به تیم ملی هندبال دعوت شده‌ا‌ند؛ مجید رحیمی‌زاده سرمربی، مهدی رهبری مربی و مهدی قشقایی بدنساز تیم ملی نیز اصفهانی هستند.
این اردو از روز گذشته آغاز شده و تا ۹ دی ماه ادامه دارد، تیم ملی هندبال مردان هفته گذشته برای حضور در اردو و دیدارهای تدارکاتی راهی عمان شد، شاگردان رحیمی‌زاده چهار دیدار تدارکاتی با تیم میزبان داشتند که به سه پیروزی و یک تساوی رسیدند.
روح‌الله اکرمی‌نیا به عنوان سرپرست، مجید رحیمی‌زاده به عنوان سرمربی، مهدی رهبری به عنوان مربی، مهدی قشقایی به عنوان بدنساز، کاظم ناصر لفته به عنوان مربی دروازه‌بانان و علی بخشی به عنوان ماساژور کادر فنی تیم ملی مردان ایران را تشکیل می‌دهند.
بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان ۲۰۲۵ کرواسی، دانمارک و نروژ از ۲۱ دی تا ۲ بهمن در منامه بحرین برگزار می‌شود که تیم ملی هندبال ایران در این مسابقات در گروه B با تیم‌های کره جنوبی، چین و نیوزیلند هم‌گروه است.
6 بازیکن اصفهانی به تیم ملی هندبال دعوت شدند
6 بازیکن اصفهانی به تیم ملی هندبال دعوت شدند
6 بازیکن اصفهانی به تیم ملی هندبال دعوت شدند
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان