» » راهیابی بانوان فولادمبارکه سپاهان به مرحله نهایی لیگ دسته دو

راهیابی بانوان فولادمبارکه سپاهان به مرحله نهایی لیگ دسته دو

در تاریخ : 17.12.02
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 144
راهیابی بانوان فولادمبارکه سپاهان به مرحله نهایی لیگ دسته دو دو تیم ستارگان خور لارستان و فولادمبارکه سپاهان به مرحله نهایی لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور راه یافتند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، روز گذشته مسابقات مرحله مقدماتی لیگ دو هندبال بانوان در منطقه جنوب کشور به پایان رسید که طی آن دو تیم ستارگان خور لارستان و فولادمبارکه سپاهان اصفهان با راهیابی به فینال، به مرحله نهایی این مسابقات نیز راه پیدا کردند.
در فینال این مسابقات فولادمبارکه سپاهان اصفهان توانست با نتیجه 28 بر 23، تیم ستارگان خور لارستان را شکست دهد و رده نخست را از آن خود کند. در رده‌بندی نیز آکادمی حسینی تبریز 24 بر 23 شایان کاسپین قزوین را شکست داد و در رده سوم قرار گرفت.
مسابقات لیگ دو هندبال در منطقه شمال نیز از 13 اسفند به میزبانی بیرجند آغاز شده و 20 اسفند با معرفی دو تیم راه یافته به مرحله نهایی به کار خود پایان می‌د‌هد.
دو تیم از منطقه شمال و دو تیم ستارگان خور لارستان و سپاهان اصفهان از منطقه جنوب در مرحله نهایی این مسابقات با یکدیگر رقابت می‌کنند تا دو تیم برتر جواز حضور در لیگ یک هندبال بانوان در فصل آینده را کسب کنند.
راهیابی بانوان فولادمبارکه سپاهان به مرحله نهایی لیگ دسته دو
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان