» » پایان مسابقات هندبال نونهالان استان اصفهان

پایان مسابقات هندبال نونهالان استان اصفهان

در تاریخ : 16.04.03
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 253
پایان مسابقات هندبال نونهالان استان اصفهان مسابقات هندبال نونهالا استان اصفهان با معرفی تیم های برتر در سالن سجادی به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، مسابقات هندبال نونهالا استان اصفهان به مناسبت عید غدیر خم با حضور 10 تیم در دو گروه برگزار گردید. این دوره از مسابقات، ویژه دانش آموزان کلاس پنجم و ششم ابتدایی که سنشان مابین 11/10/1390 الی 11/10/1392 بود برگزار گردید.
گروه اول: تیران، نیکنام اصفهان، غدیر اسپرت اصفهان، فرهنگ دولت آباد
گروه دوم: فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، صنایع فرش محراب فروغ آران و بیدگل، پرش نجف آباد، خمینی شهر، امید پارسیان سده خمینی شهر
این مسابقات از تاریخ 10 الی 14 تیر سال 1403 در خانه هندبال استان اصفهان (سالن سجادی) به صورت دوره ای در هر گروه برگزار شد.
پس از پایان مسابقات گروهی، از گروه اول این رقابت ها تیم های تیران و فرهنگ دولت آباد و از گروه دوم تیم های صنایع فرش محراب فروغ آران و بیدگل و فولاد مبارکه سپاهان به جمع چهار تیم پایانی صعود کردند که پس از برگزاری دیدارهای بسیار نزدیک نیمه نهایی، تیم‌های فولادمبارکه سپاهان و فرهنگ دولت آباد به دیدار پایانی صعود کرده و تیم‌های تیران و صنایع فرش محراب فروغ آران و بیدگل به دیدار رده بندی راه یافتند.
در پایان، تیم های فولاد مبارکه سپاهان و فرهنگ دولت آباد، مقام های اول و دوم و تیم های صنایع فرش محراب فروغ آران و بیدگل و تیران به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.
پایان مسابقات هندبال نونهالان استان اصفهان
پایان مسابقات هندبال نونهالان استان اصفهان
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان