» » » لژیونر هندبال ایران: به فعالیت خود در اروپا ادامه می‌دهم

لژیونر هندبال ایران: به فعالیت خود در اروپا ادامه می‌دهم

در تاریخ : 01.07.01
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 430
لژیونر هندبال ایران: به فعالیت خود در اروپا ادامه می‌دهمبازیکن تیم‌ملی هندبال گفت: در مسابقات جهانی می‌توانیم از گروه خود صعود کنیم ولی برای تحقق این هدف و تاریخ‌سازی به حمایت بیشتری نیاز داریم.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، علیرضا موسوی، لژیونر اصفهانی هندبال کشورمان در گفت‌و‌گویی در خصوص شرایط خود اظهار داشت: بعد از چند فصل حضور‌ در تیم دینامو بخارست رومانی، در فصل جدید برای تیم استوا بخارست به میدان خواهم رفت؛ فعلا در اروپا شرایط خوبی دارم و تا زمانی که آمادگی بدنی اجازه دهد در اروپا به کار خود ادامه خواهم داد، شاید۴، ۵ سال دیگر به لیگ ایران برمی‌گردم.

وی در رابطه با کسب مقام سوم تیم‌ملی هندبال در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: در این دوره از مسابقات حق ما قهرمانی بود؛ در بازی نیمه‌نهایی مقابل قطردر نیمه اول خوب نبودیم، در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم اما داور با سوت های اشتباهی که زد در روند بازی تاثیرگذار بود.

موسوی تصریح کرد: اگر اشتباهات داوری رخ نمی‌داد می‌توانستیم به فینال راه یافته و قهرمان شویم؛ البته ما باید به اندازه‌ای خوب می‌بودیم که این اتفاقات در روند تیم خلال ایجاد نکند، در کل خوب است که دست خالی برنگشتیم و عنوان سوم را کسب کردیم.

بازیکن تیم‌ملی هندبال با بیان این که مسابقات از کیفیت لازم برخوردار بود، خاطرنشان کرد: سطح بازی‌ها خوب بود، قطر چند بازیکن اصلی خود را به همراه نداشت اما از بازیکنان جوان و خوبی بهره می‌برد؛ ترکیه، عربستان و مراکش با تیم‌های کامل شرکت کرده بودند، من با دوستان خود در رشته‌های دیگر هم صحبت کردم و به نظر آن‌ها هم در همه رشته‌ها سطح مسابقات بالا بود.

وی در پایان درباره آمادگی تیم‌ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: برای حضور در مسابقات جهانی شرایط باید بهتر شود، خواسته‌های مربی برآورده شود تا بتوانیم از گروه خود صعود کرده و تاریخ‌سازی کنیم؛ صعود از گروه ممکن است ولی برای تحقق این هدف به حمایت بیشتری نیاز داریم، باید بازی‌های تدارکاتی و اردوهای باکیفیتی برگزار شود تا به آمادگی لازم دست پیدا کنیم.

منبع: فارس
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان