» » افتخاری: اجماع کاندیدا می تواند به هندبال کمک کند

افتخاری: اجماع کاندیدا می تواند به هندبال کمک کند

در تاریخ : 15.12.95
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1718
افتخاری: اجماع کاندیدا می تواند به هندبال کمک کندهندبال شرایط خاصی دارد و اجماع همه کاندیدا می تواند به این رشته کمک کند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سید حسن افتخاری رئیس هیات هندبال استان اصفهان در خصوص شرایط این روزهای هندبال کشور گفت: فقدان یک مدیریت ثابت در رأس امور فدراسیون باعث شده تا برنامه‌ریزی‌ها آنگونه که باید پیش نرود. هندبال برای موفقیت احتیاج به یک برنامه بلندمدت دارد و مطمئن‌ترین راه برای رسیدن به این مهم یک برنامه ریزی ثابت و استراتژیک است، به نظرم بزرگ‌ترین مشکل اخیر هندبال، وجود سرپرست در رأس فدراسیون بود زیرا اگر اکبری در این مدت توانسته به خوبی مسابقات را در بخش آقایان و بانوان برگزار کند و کارنامه درون سازمانی موفقی در سال 95 از خود بر جای گذارد در طرف دیگر در بحث اعزام‌های برون‌مرزی ضعیف عمل کرده است زیرا همان‌طور که گفتم برنامه‌ریزی برای مسابقات برون مرزی احتیاج به زمان طولانی و افراد متخصص دارد و اگر ما به دنبال کسب نتیجه هستیم باید برنامه‌ریزی‌های خود را قدرتمند و منظم با نگاه به دورنمای مناسب انجام دهیم.
رئیس انجمن هندبال ساحلی کشورمان در ادامه و در مورد کاندیدای ثبت‌نام شده در انتخابات هندبال گفت: متأسفانه این روزها شاهد یک نوعی مهره سوزی هستیم که از جانب خود کاندیدا صورت می‌گیرد، عده‌ای برای آنکه نیروهای خود را تقویت کنند این کار را انجام می‌دهند و عده‌ای سعی می کنند تا با کنار زدن افراد متخصص خود صاحب عنوان شوند، به هر صورت بخشی از این اتفاقات در انتخابات طبیعی است اما من معتقدم که هندبال با این شرایط به موفقیت نمی‌رسد چیزی که در این میان اهمیت زیادی دارد اجماع همه افراد متخصص و استفاده از تمام ظرفیت‌ها است ای کاش همه کاندیدا در کنار هم می‌نشستند و با هم به توافق می‌رسیدند تا هندبال از این نظام گسیختگی فعلی رها شود.
وی افزود: معتقدم که اگر 16 کاندید فعلی به دو یا سه گروه جدا از هم تقسیم شوند و به اجماع برسند نتیجه بهتری رقم می‌خورد همچنین نباید فراموش کرد که همه این افراد در بحث هندبال تخصصی دارند که این تخصص می‌تواند کمک زیادی به این رشته داشته باشد. به نظرم هر کدام از این افراد متخصص در صورت تصدی پست ریاست باید از پتانسیل دیگران هم استفاده کند. رحیمی،نوری، حسن‌پور و دیگر افراد هر کدام به نحوی می‌توانند در هندبال اثرگذار باشند و به طور قطع با جمع‌بندی مناسب و استفاده از تمام پتانسیل‌های موجود می‌توان به بهترین نتیجه‌ها رسید.
افتخاری رئیس انجمن هندبال ساحلی در خصوص وضعیت این رشته عنوان کرد: متأسفانه ما شاهد آن بودیم که تیم‌های ملی هندبال آقایان و بانوان علی‌رغم شایستگی‌های خود نامشان در مسابقات کشورهای اسلامی قرار ندارد، هندبال ایران توان بالایی دارد و اگر هدف‌گذاری ما در این سال‌ها به جای المپیک مسابقات جهانی بود، نتایج بهتری کسب می‌کردیم متأسفانه این روزها در حالی که زمان زیادی تا اعلام حضور ایران برای مسابقات هندبال ساحلی آسیا باقی نمانده است شورای برون‌مرزی نظر قطعی خود را اعلام نکرده است. ما در سال‌های گذشته در این مسابقات عناوین خوبی کسب کردیم و اگر نتوانیم مانند تیم‌های ملی هندبال ساحلی در مسابقات پیش‌رو شرکت کنیم از حریفان جا می مانیم و باید دو سال دیگر انتظار حضور در این مسابقات را بکشیم.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان