» » حبیبی: تورنمنت هلند به هندبال شهرداری کاشان کمک کرد

حبیبی: تورنمنت هلند به هندبال شهرداری کاشان کمک کرد

در تاریخ : 24.12.95
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1878
حبیبی: تورنمنت هلند به هندبال شهرداری کاشان کمک کردباید با برنامه‌ریزی صحیح از ابتدای سال تمرینات تیم آغاز شود تا بتوانیم در جام باشگاه‌های آسیا موفق شویم.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، علیرضا حبیبی سرمربی تیم هندبال شهرداری کاشان روز گذشته پس از پیروزی 30 بر 29 تیمش مقابل هیأت هندبال مرودشت و کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر هندبال، اظهار داشت: هفته پایانی لیگ برتر هفته بسیار حساسی بود، به این دلیل که نتیجه سه دیدار شهرداری کاشان، سپاهان و نفت و گاز گچساران مقابل حریفان خود در تعیین قهرمان تأثیرگذار بود و مشخص نبود در رده اول، دوم و سوم چه اتفاقی می‌افتد.
وی گفت: روز گذشته مقابل هیأت هندبال مرودشت در یک بازی نزدیک، سخت و پایاپای توانستیم دیدار پایانی را با پیروزی پشت‌سر گذاریم و افتخار کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال امسال و همچنین جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را به دست آوریم.
سرمربی تیم هندبال شهرداری کاشان در مورد تداوم تیمداری این باشگاه در لیگ برتر بیان کرد: در حال حاضر مشخص نیست باشگاه شهرداری کاشان برای سال آینده چه تصمیمی دارد اما اگر قرار باشد نماینده کاشان با هر مربی و باشگاهی در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند باید تمرینات خود را از ابتدای سال 96 آغاز کند، کادر فنی، سرمربی و بازیکنان مشخص شود و تیم دوره آماده‌سازی را کامل پشت‌سر بگذارد.
حبیبی ادامه داد: در جام باشگاه‌های آسیا هر تیم می‌تواند طبق قانون از چهار بازیکن خارجی استفاده کند. شهرداری کاشان نیز باید با جذب چهار بازیکن خارجی خوب تیم را تقویت کند و با قدرت در جام باشگاه‌های آسیا حاضر شود.
وی بیان کرد: طبق صحبت‌های مسئولان شهر کاشان در صورت تمایل باشگاه شهرداری کاشان برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا پتانسیل میزبانی این مسابقات در تهران یا اصفهان وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: تیم شهرداری کاشان از نظر بازیکن در برخی از پست‌ها نیاز به تقویت و بازیکن خوب خارجی دارد اما مهم‌ترین اصل، برنامه‌ریزی است که این تیم بتواند در ابتدای فصل آینده تیم خود را جمع کند و در یک زمان‌بندی دو یا سه ماهه آمادگی لازم را به دست آورد و بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشد. اگر برنامه‌ریزی درست و صحیحی انجام شود قطعاً نمایندگان ما می‌توانند در آسیا مقام بیاورند.
حبیبی اضافه کرد: بازیکنان برای کسب تجربه نیاز به حضور در بازی‌های تدارکاتی دارند. همان‌طور که امسال در ابتدای فصل بازیکنان پس از حضور در تورنمنت هلند به‌ جز یک نتیجه تساوی مقابل سپاهان دیگر امتیازی از دست ندادند و همین موضوع کمک زیادی به ما کرد.
حبیبی: تورنمنت هلند به هندبال شهرداری کاشان کمک کرد

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان