» » افتخاری: نباید هیچ رقیبی را دست کم گرفت

افتخاری: نباید هیچ رقیبی را دست کم گرفت

در تاریخ : 15.01.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1766
افتخاری: نباید هیچ رقیبی را دست کم گرفتعدم حضور دو تیم مطرح در گروهمان و غیبت دو تیم فرصت خوبی برای ایران است.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، ششمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا اردیبهشت ماه سال جاری در حالی در تایلند برگزار می شود که تیم ایران در گروه دوم با تیم های تایلند، امارات، ویتنام و افغانستان هم گروه شده است.
سیدحسن افتخاری رئیس انجمن هندبال ساحلی ایران در خصوص اعلام گروه بندی رقابتهای آسیایی تایلند گفت: هر تیمی که به مسابقات آسیایی می آید قطعا آماده است چرا که با توجه به جواز حضور سه تیم اول در مسابقات قهرمانی جهان همه تیم ها با انگیزه می آیند. این طور نیست که تیمی آماده نباشند چون اگر این طور بود به یک تورنمنت می رفتند نه مسابقات قهرمانی آسیا !
وی افزود: با توجه با قرعه کشی انجام شده دو تیمی که صاحب نام بوده و عناوین اول و دوم دوره قبل را در مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی آسیا کسب کرده بودند در گروه اول هستند. این دو تیم در مسابقات قهرمانی جهان ساحلی سال ۲۰۱۶ بوداپست مجارستان نیز حاضر بودند و قطر مقام سوم جهان را کسب کرد.
افتخاری با بیان اینکه حضور این دو تیم در گروه دیگر نقطه قوت مسابقات برای ایران هست، گفت: عدم هم گروهی با این دو تیم فرصتی خوب برای ایران هست. البته تیم هایی که در گروه ایران هستند را هم نمی شود دست کم گرفت. مسابقات هندبال بازیهای ساحلی آسیا در سال گذشته به میزبانی ویتنام برگزار شد و این کشور رتبه چهارم را کسب کرد. این مسئله یک پیام می دهد که ویتنام در هندبال ساحلی سرمایه گذاری کرده است. تایلند هم تجربه دو سه ساله ی اخیرش خوب بوده و پیشرفت خیلی زیادی کرده و این تیم هم در گروه ما قرار دارد از آن سو مسابقات به میزبانی تایلند بوده و این تیم قطعا انگیزه زیادی برای کسب سهمیه جهانی دارد.
رئیس انجمن هندبال ساحلی کشورمان تصریح کرد: دو تیم افغانستان و امارات هر دو برای اولین بار در این مسابقات حاضر هستند و برای اولین بار با ایران روبرو می شوند. آنها هم در هندبال ساحلی سابقه دارند . افغانستان در یک دوره مسابقه که در جنوب شرق آسیا برگزار شد اول شده است. امارات هم در داوری و برگزاری مسابقات ساحلی خوب بوده و نمی شود این تیم را هم دست کم گرفت .
وی اظهار داشت: عدم حضور دو تیم مطرح پاکستان و بحرین فرصت مناسبی برای تیم ایران است. از این نظر شرکت تیم ملی ایران در این رقابتها را به فال نیک می گیرم. هر چند باز هم تاکید می کنم نباید هیچ رقیبی را دست کم بگیریم و مطمئنا بازیهای سختی را خواهیم داشت اما قرعه ما خوب است.
افتخاری بیان داشت: اردوهای تیم ملی در حال برگزاری است و از امروز ۱۵ فروردین ماه سومین مرحله اردو در اصفهان شروع شده و تا روز جمعه پایان هفته ادامه دارد. ما در این مرحله یک غربالگری در نفرات انجام می دهیم و تعداد حاضرین در اردو را به چهارده نفر می رسانیم در نهایت ده نفر از بین این نفرات را راهی رقابتهای قهرمانی آسیا خواهیم کرد.
رئیس انجمن هندبال ساحلی کشورمان در پایان گفت: ما تقریبا یک ماه برای برگزاری اردوها و تدارکات تیم فرصت داریم. تلاش می کنیم تا تیم یک تورنمنت داخلی و حتی یک تورنمنت خارجی را هم تجربه کند. برنامه ریزی ما باید طوری باشد تا این تورنمنت ها نزدیک مسابقات باشد اما هر طور هست باید بتوانیم یک مسابقه تدارکاتی با یک تیم خارجی را برای تیم برنامه ریزی کنیم یا یک تیم را به ایران می آوریم یا یک اعزام تدارکاتی برون مرزی خواهیم داشت.
ششمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی آسیا از ۱۷ تا ۲۵ اردیبهشت ماه در پاتایا تایلند برگزار می شود. سه تیم اول این رقابتها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان روسیه را بدست می آورند.
افتخاری: نباید هیچ رقیبی را دست کم گرفت

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان