» » سیدحسن افتخاری: دوستی با هندبال ساحلی در اصفهان وجود دارد

سیدحسن افتخاری: دوستی با هندبال ساحلی در اصفهان وجود دارد

در تاریخ : 03.02.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1907
سیدحسن افتخاری: دوستی با هندبال ساحلی در اصفهان وجود دارددر اصفهان همه چيز جمع است، همكاری، همدلی و دوستی با ورزش و به خصوص هندبال ساحلی و اين بسيار خوب است.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سید حسن افتخاری رئيس هيأت هندبال استان اصفهان در افتتاحیه مسابقات هندبال ساحلی هفته نکوداشت اصفهان اظهار داشت: با سلام خدمت همه مدیران، پیشکسوتان، ورزشکاران، داوران، مربیان، ناظران و میهمان‌هایی که از سایر استان‌ها دعوت ما را پذیرفتند و به مسابقات هندبال ساحلی هفته نکوداشت اصفهان تشریف آوردند، از همه عزیزان تشکر و سپاسگزاری دارم.
وی ادامه داد: لازم است از سازمان ورزش شهرداری اصفهان تشکر کنم که امسال پنجمین دوره از مسابقات هندبال ساحلی هفته نکوداشت اصفهان را برگزار کردند.
رئیس هیأت هندبال استان اصفهان افزود: خوشبختانه اصفهان نگین درخشانی در قاره آسیا است، البته که هر جای ایران خوب است، اما در اصفهان همه چیز جمع است، همکاری، همدلی و دوستی بب ورزش و به خصوص هندبال ساحلی و این بسیار خوب است.
افتخاری در پایان گفت: امیدوارم همه تیم‌ها و میهمانان در زمان حضور در اصفهان روز‌های خوبی را داشته باشند و از شرایط و امکانات خوبی که از طرف سازمان ورزش شهرداری و مدیریت ساماندهی ناژوان برنامه‌ریزی شده است، استفاده کنند و از اماکن تاریخی و تفریحی اصفهان دیدن کنند و از همه کاستی‌های احتمالی پوزش می‌طلبم.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان