» » علی قاسمی: هندبال از بهترين رشته‌های ورزشی در استان اصفهان است

علی قاسمی: هندبال از بهترين رشته‌های ورزشی در استان اصفهان است

در تاریخ : 03.02.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1693
علی قاسمی: هندبال از بهترين رشته‌های ورزشی در استان اصفهان استاميدوار هستيم با ياری خدا بتوانيم سبب پيشرفت و توسعه هندبال شويم، چرا كه هندبال از بهترين و با استعداد‌ترين رشته‌های ورزشی در استان اصفهان است.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، علی قاسمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان در افتتاحیه مسابقات هندبال ساحلی هفته نکوداشت اصفهان گفت: خیر‌مقدم ویژه خدمت همه اساتید و و مدیرانی که در رشته هندبال زحمت کشیدند و افتخار میزبانی از ورزشکاران را بر عهده دارند عرض می‌کنم و از فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران، اعضای کمیته برگزاری و هیأت هندبال اصفهان برای برگزاری این مسابقات صمیمانه تشکر می‌کنم.
وی ادامه داد: سازمان ورزش شهرداری اصفهان از روز دوم فروردین‌ماه کار خود را شروع کرد، این سازمان حدود 2500 برنامه عملیاتی در سطح شهر اصفهان خواهد داشت و این یکی از برنامه‌ها است.
رئیس سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: امسال به سبب شرایط نتوانستیم به طور کامل در خدمت ورزشکاران باشیم، ولی امیدوار هستیم با یاری خدا بتوانیم سبب پیشرفت و توسعه هندبال شویم، چرا که هندبال از بهترین و با استعداد‌ترین رشته‌های ورزشی در استان اصفهان است، امیدوارم رقابت‌های خوبی انجام شود و با خاطرات خوش مسابقات را ترک کنید.
قاسمی در پایان عنوان کرد: از زمان شروع این پروژه، خبرنگاران و اصحاب رسانه بسیار پر تلاش بودند و برای پوشش و انعکاس این برنامه‌ها تلاش می‌کنند، صمیمانه از همه این‌ها تشکر می‌کنم.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان