» » راهیابی لژیونر هندبال اصفهان به چلنج کاپ اروپا

راهیابی لژیونر هندبال اصفهان به چلنج کاپ اروپا

در تاریخ : 13.02.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1737
راهیابی لژیونر هندبال اصفهان به چلنج کاپ اروپامحسن باباصفری گلر اصفهانی تیم ملی هندبال ایران با گزتپه بر سکوی سوم لیگ ترکیه ایستاد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، تیم هندبال گز تپه ترکیه که از وجود محسن بابا صفری ملی پوش هندبال ایران سود می برد به عنوان سومی لیگ برتر این کشور دست پیدا کرد.
گزتپه با حضور 60 دقیقه‌ای باباصفری، دروازه‌بان اول تیمش توانست با نتیجه 22 بر 20، تیم ترابازون را شکست دهد و با 38 امتیاز در رده سوم قرار بگیرد. با مقام سومی گزتپه، این تیم می‌تواند فصل آتی در رقابت‌های «چلنج کاپ» اروپا شرکت کند.
تیم بشیکتاش با 52 و بیکز استانبول با 39 امتیاز به ترتیب در رده های اول و دوم قرار گرفتند که 3 تیم اول مجوز حضور در رقابت‌های چلنج کاپ اروپا را دریافت می‌کنند.
با بازیهای خوبی که بابا صفری در لیگ ترکیه انجام داد به احتمال زیاد فصل آتی هم با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی مدیران باشگاه گزتپه مواجه خواهد شد ضمن اینکه بنابر نوشته رسانه های ترکیه این دروازه بان ایرانی پیشنهادات دیگری هم دارد.
بابا صفری در اینباره گفت: به دلیل حضور تیم گزتپه در چلنچ کاپ اروپا ترجیح می دهم این مسابقات بزرگ را نیز تجربه کنم و چنانچه با باشگاه فعلی به توافق برسم سعی می کنم عملکرد خوبی به عنوان یک ایرانی در اروپا داشته باشم.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان