» » احمد هنرمند: علاقه به هندبال مانع دوری از این رشته نشد

احمد هنرمند: علاقه به هندبال مانع دوری از این رشته نشد

در تاریخ : 01.04.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1615
احمد هنرمند: علاقه به هندبال مانع دوری از این رشته نشددر زمان ما امکانات در کمترین حد وجود داشت و بازیکنان به دلیل علاقه مفرط به این ورزش این سختی‌ها را به جان می‌خریدند.

به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، احمد هنرمند پیشکسوت هندبال اصفهان در مراسم گرامیداشت پنجاهمین سالگرد هندبال اصفهان و تجلیل از لژیونر‌های اصفهانی یورو لیگ با اشاره به خاطرات خود و پیشینه هندبال اصفهان اظهار داشت: از سال 1347 و با حضور مرد هندبال اروپا در اصفهان که حرکات و استیل مناسب من را برای حضور در تهران دعوت کرد و با گذراندن دوره‌های آموزشی و علاقه بسیار به تقویت آن پرداختم.
وی افزود: با توجه به شغلم که معلمی بود عده‌ای را با وسیله نقلیه شخصی به ورزشگاه دروازه شیراز می‌بردم و در آنجا به فعالیت می‌پرداختیم تا زمانی که قسمت جنوبی دبیرستان ادب را برای ورزش هندبال اختصاص دادند.
پیشکسوت هندبال اصفهان با اشاره به اینکه معنویات مقدم بر هرچیز دیگری است، تصریح کرد: در آغاز کار سعی کردم که معنویات را در وجود این افراد پیاده کنم و سپس به پرورش استعدادهای ورزشی آن‌ها پرداخته شود.
هنرمند با بیان اینکه در آن زمان امکانات در کمترین حد وجود داشت، خاطر نشان کرد: این درحالی است که بازیکنان به دلیل علاقه مفرط به این ورزش این سختی‌ها را به جان می‌خریدند.
وی افزود: اولین دوره‌ای که در مسابقات کشوری شرکت کردیم به مقام سوم رسیدیم و در سال 55 هر دو تیم دختران و پسران اصفهان که اوج شاهکار هندبال این استان بود، با هدایت بنده به مقام اول کشور دست پیدا کردند که بازتاب گسترده‌ای در جراید و روزنامه‌های آن زمان داشت.
پیشکسوت هندبال اصفهان گفت: در سال 58 که تمامی تیم‌ها از سراسر کشور برای رقابت تنگاتنگ با اصفهان برای کسب مقام قهرمانی به میدان آمده بودند، این تیم اصفهان بود که به همت و تلاش و پشتکار مناسب بازیکنان بازهم مقام اول کشور را به دست آورد.
هنرمند اظهار داشت: در سال 1360 با وجود علاقه زیادی که به هندبال داشتم و به جهت اینکه میدان برای جوان‌ترها باز شود و بتوانند در این عرصه فعالیت کنند، با دنیای هندبال برای همیشه خداحافظی کردم.
وی در پایان با بیان اینکه ورزش و هنر رابطه‌ای تنگاتنگ دارند، بیان داشت: تیم‌های ورزشی باید بین حالات روحی افراد و آمادگی ورزشکاران شرایطی مناسبی را ایجاد کنند.
احمد هنرمند: علاقه به هندبال مانع دوری از این رشته نشد

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان