» » پایان دوره مربیگری بین المللی بدنسازی هندبال

پایان دوره مربیگری بین المللی بدنسازی هندبال

در تاریخ : 20.04.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1767
پایان دوره مربیگری بین المللی بدنسازی هندبالبا حضور مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزشی وزارت ورزش مراسم اختتامیه نخستین دوره مربیگری بین المللی بدنسازی هندبال برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، مراسم اختتامیه نخستین دوره بین المللی بدنسازی در هندبال با حضور مربی فرانسوی دوره و افشین مولایی مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزشی وزارت ورزش و شرکت کنندگان در این دوره در سالن اجتماعات وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
افشین مولایی مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزشی وزارت ورزش ضمن تقدیر از نحوه برگزاری دوره و تحسین کیفیت اجرای دوره بیان داشت: فدراسیون هندبال با حضور مدیر شایسته ای که در راس آن وجود دارد آینده بسیار روشنی را پیش رو خواهد داشت .
مولایی با تقدیر از مربی فرانسوی دوره گفت رزومه خوب مربی حکایت از تبحر و تخصص ایشان در امر آموزش دارد و انتخاب مربیان با تجربه و دلسوز از جمله نکات مهمی است که فدراسیون ها میبایست به آن توجه ویژه داشته باشند.
در ادامه مراسم مربی فرانسوی با تشکر از میهمان نوازی بی نظیر ایرانیان اعلام کرد بسیار علاقمند بودم که زمان بیشتری را در ایران سپری کنم . تجربه حضور در ایران یکی از با ارزش ترین و بهترین تجربه زندگی من است و هرگز ایران و مردم بسیار خوبش را فراموش نخواهم کرد.
در این مراسم علیرضا حبیبی ناظر اصفهانی فدراسیون آسیایی در این دوره ضمن ارایه گزارشی از روند برگزاری دوره از حضور با جدیت و با انگیزه شرکت کنندگان تقدیر نمود . در انتهای مراسم از زحمات مربی دوره و ناظر فدراسیون آسیایی با اهدا هدیه و یادبود تقدیر به عمل آمد.
پایان دوره مربیگری بین المللی بدنسازی هندبال
پایان دوره مربیگری بین المللی بدنسازی هندبال
پایان دوره مربیگری بین المللی بدنسازی هندبال

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان