» » دیدار دوستانه تیم ملی هندبال با سپاهان در نصف‌جهان

دیدار دوستانه تیم ملی هندبال با سپاهان در نصف‌جهان

در تاریخ : 08.05.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1507
دیدار دوستانه تیم ملی هندبال با سپاهان در نصف‌جهان مرحله نهایی مسابقات هندبال قهرمانی کشور به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سید حسن افتخاری رئیس هیأت هندبال استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: پیش‌ از این قرار بود مرحله نهایی مسابقات هندبال ساحلی ایران، به میزبانی آستارا برگزار شود که با تصمیم فدراسیون این میزبانی به اصفهان واگذار شد.
وی افزود: این پیکارها از نهم تا دوازدهم مردادماه در زمین ساحلی ناژوان اصفهان برگزار می‌شود .
رئیس هیأت هندبال استان اصفهان با اشاره به حضور سه تیم از استان اصفهان در این مسابقات تصریح کرد: تیم‌های هیأت هندبال اصفهان، هیأت هندبال نجف‌آباد و شهدای ارتش به همراه تیم‌های پارس نوشهر، رستوران حاج حسن ساری، هیأت هندبال ساری، رعد پدافند تهران، شهدای آجا ارومیه، مقاومت البرز، الشتر، گیلان، کازرون و میعاد برازجان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی بیان داشت: این رقابت‌ها حکم انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی هندبال ساحلی 2018 را نیز خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود از سطح کیفی مطلوبی برخوردار باشد.
افتخاری در ادامه به برپایی اردوی تیم ملی هندبال در اصفهان نیز اشاره کرد و گفت: با نظر کادر فنی، تیم ملی هندبال سالنی بزرگ‌سالان نیز از دهم تا سیزدهم مردادماه اردویی را در اصفهان برپا می‌کند و در جریان برگزاری این اردو، دو دیدار دوستانه با تیم هندبال سپاهان نیز به انجام خواهد رسید.

این پیش‌کسوت هندبال اصفهان به برگزاری مسابقات نوجوانان استان نیز اشاره کرد و متذکر شد: این مسابقات از روز پنج‌شنبه با شرکت 4 تیم به میزبانی چهار شهرستان آغاز شد و تا بیستم مردادماه سال جاری نیز ادامه خواهد داشت تا تکلیف دو تیم راه‌یافته به مسابقات منطقه‌ای مشخص شود.
این مقام مسئول در پایان به تعامل هیأت هندبال استان اصفهان با آموزش و پرورش نیز اشاره داشت و عنوان کرد: تیم‌های هندبال دختران و پسران استان برای شرکت در مسابقات دانش‌آموزی آماده می‌شوند و هیأت نیز در امر آماده‌سازی این تیم‌ها، همکاری لازم را مبذول داشته تا به یاری خداوند، تیم‌های دانش‌آموزی استان، با دست پر از مسابقات آموزشگاهی برگردند.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان