» » بانوان هندبالیست اصفهانی سکودار رقابت‌های کشوری

بانوان هندبالیست اصفهانی سکودار رقابت‌های کشوری

در تاریخ : 04.08.96
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1514
بانوان هندبالیست اصفهانی سکودار رقابت‌های کشوریتیم‌های اصفهانی حاضر در رقابت‌های کشوری موفق به فتح سکوهای برتر شدند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، اعظم قینانی نایب‌رئیس بانوان هیأت هندبال استان اصفهان با بیان این مطلب گفت: مهر ماه سال جاری مسابقات هندبال قهرمانی کشور بانوان در رده جوانان به میزبانی اصفهان با حضور 12 تیم برگزار شد.
وی افزود: در پایان این رقابت‌ها تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، تأسیسات دریایی، هیأت البرز و فیروزکوه فارس به ترتیب عناوین اول تا چهارم را کسب کردند.
نایب‌رئیس بانوان هیأت هندبال استان اصفهان یادآور شد: مرداد ماه سال جاری مسابقات مدارس کشور در مشهد برگزار شد که در نهایت تیم‌های متوسطه اول و متوسطه دوم از استان اصفهان موفق به کسب مقام نخست شدند.
وی ادامه داد: مرداد ماه امسال مسابقات منطقه 5 با شرکت 5 تیم در رده سنی نونهالان نیز به میزبانی اراک انجام شد و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و هیأت شهرستان اصفهان به ترتیب عناوین برتر اول و دوم را به خود اختصاص دادند.
قینانی اضافه کرد: شهریور ماه سال جاری مسابقات منطقه 5 با حضور 5 تیم در رده سنی نوجوانان در اصفهان برگزار شد و نهایتاً نتایج به این صورت رقم خورد که تیم فولاد مبارکه سپاهان به مقام اول رسید، هیأت شهرستان اصفهان دوم شد و تیم شاهین‌شهر بر سکوی سوم ایستاد.
وی خاطرنشان کرد: درست است بازیکنان نوجوان و جوان سپاهان امسال در قالب تیم هیأت استان اصفهان در رقابت‌های لیگ برتر حضور دارند اما با توجه به اینکه اکثر این هندبالیست‌ها از رده سنی نوجوانان هستند من انتظاری از آن‌ها برای کسب سکو ندارم؛ اگر بتوانند نتایج بهتر و تجربه بیشتر را به دست بیاورند برای ما رضایت‌بخش است.
نایب‌رئیس بانوان هیأت هندبال استان اصفهان در پایان اذعان داشت: چیزی که حائز اهمیت است حضور این بازیکنان در تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های آسیایی جوانان است که در آینده برگزار می‌شود.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان