» » الله‌کرم استکی: مدال آسیا و سهمیه جهانی برای ماست

الله‌کرم استکی: مدال آسیا و سهمیه جهانی برای ماست

در تاریخ : 05.10.96
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 2028
الله‌کرم استکی: مدال آسیا و سهمیه جهانی برای ماستلژیونر و ملی‌پوش اصفهانی هندبال ایران قول می‌دهد که با کسب مدال و کسب سهمیه جهانی از کره باز می‌گردند و همچنین در جاکارتا جزو فینالیست‌ها خواهند بود.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، الله کرم استکی در مورد جمع شدن ملی‌پوشان و حضور ماچک در اردوهای تیم‌ ‌ملی هندبال، اظهار داشت: خدا را شکر تعطیلات کریسمس بود و باشگاه‌هایمان مدتی تعطیل است. ما آمدیم تا در خدمت تیم‌ ‌ملی باشیم. ماچک را هم همه می‌شناسند با همه بچه‌ها رفیق است. همه چیز خوب است و ان‌شاء‌الله مدال و سهمیه جهانی خواهیم گرفت و قول می‌دهم که خبرهای خوبی از هندبال خواهید شنید.
وی در پاسخ به این سال که خاموشی در هندبال تمام خواهد شد یا خیر ، گفت‌: اول باید ما همت کنیم و مقام خوب کسب کنیم و بعد دید همه به هندبال بهتر خواهند شد. همه حمایت خواهند کرد اما اول باید خودمان را نشان دهیم و بعد رسانه‌ها، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هم ما را حمایت خواهند کرد تا هندبال زنده شود.
استکی در مورد رقبای آسیایی افزود: کار ما که خیلی سخت است، اما انگیزه بچه ها خیلی بالا است. من قول می‌دهم که دست پر بر می‌گردیم. ژاپن، کره، قطر همه از ما می‌ترسند نمی‌رویم که ببازیم. بهترین تیم آسیا رو داریم باید ببینیم در مسابقات چه می شود.
لژیونر هندبال ایران در خصوص دیدارهای تدارکاتی پیش از رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز خاطرنشان کرد: در اسلونی و قطر هم بازی‌های خیلی خوبی داریم. اسلوونی سوم جهان است و قطر هم نایب قهرمان آسیا است. چند بازی خوب با آن‌ها داریم ان‌شاء‌الله با آمادگی زیاد اعزام شویم.
وی خاطر نشان کرد: دعا کنید بریم و هندبال دوباره جون بگیرد. دیگر کاری به گذشته نداریم که چه گذشت. می رویم که هندبال را زنده کنیم و به روزهای اوج برگردونیم. هندبال در سال‌های گذشته روزهای خوبی را در همه رده‌ها داشت، ولی بعدش رکود شد، ولی قول می‌دهیم که به اون روزهای خوب برگردیم.
الله کرم استکی در مورد بازی‌های آسیایی نیز توضیح داد: در گوانگجو دوم شدیم، اما امسال می‌توانیم یکی از فینالیست‌های باشیم. تا جاکارتا بازیکنان بیشتر با هم هماهنگ می‌شوند و قول می دهم در بازی‌های آسیایی جاکارتا جزو یکی از فینالیست ها باشیم.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان