» » سید حسن افتخاری: مسابقات هندبال ساحلی نکوداشت اصفهان برای آمادگی تیم ملی است

سید حسن افتخاری: مسابقات هندبال ساحلی نکوداشت اصفهان برای آمادگی تیم ملی است

در تاریخ : 17.01.97
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1872
سید حسن افتخاری: مسابقات هندبال ساحلی نکوداشت اصفهان برای آمادگی تیم ملی استسرمربی تیم ملی هندبال ساحلی گفت: در مسابقات هندبال ساحلی هفته نکوداشت اصفهان بازیکنان تیم ملی یک فضای مسابقاتی و رقابتی با کیفیت را تجربه می کنند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سید حسن افتخاری سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی گفت: تمرینات تیم ملی را از روز ۱۹ تا ۲۶ فروردین در اصفهان برگزار می کنیم و بعد از این اردو بازیکنان به تمرینات تیم های باشگاهی خود می روند. هر ساله در اردیبهشت ماه با همکاری هیات هندبال استان اصفهان و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری مسابقات هندبال ساحلی آقایان و بانوان نکوداشت اصفهان را در برنامه داریم که تیم های سراسر کشور در دو رده بزرگسالان و نوجوانان در آن شرکت می کنند.
وی افزود: مسابقات هفته نکوداشت اصفهان پله ای برای آمادگی هرچه بیشترتیم ملی شده است، چرا که بازیکنان تیم ملی در قالب تیم باشگاهی خود یک فضای مسابقاتی و رقابتی با کیفیت را تجربه می کنند.
سرمربی تیم ملی اظهار کرد: سال گذشته نیز پس از مسابقات هفته نکوداشت اصفهان، تیم ملی به مسابقات آسیایی رفت و مقام سوم را کسب کرد. بعد از مسابقات نکوداشت هفته اصفهان به اردو می رویم تا برای مسابقات جهانی روسیه آماده شویم.
افتخاری در خصوص زمان برگزاری مسابقات جهانی روسیه تصریح کرد: قرار بود مسابقات ۳۰ خرداد آغاز شود ولی فکر می کنم به دلیل همزمانی با جام جهانی فوتبال یک ماه به تعویق بیفتد، این موضوع صورت کتبی به ما اعلام نشده اما زبانی شدیدم که به ۲ مرداد موکول شده است.
سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی شرایط تیم ملی را مساعد دانست و ادامه داد: همه استان ها به تیم ملی کمک می کنند، ۲ اردو در بندرعباس و یک اردو در جزیره خارک برپا کردیم و حالا نیز اصفهان و بعد از آن نیز مازندران و گیلان اعلام آمادگی کرده اند.
سید حسن افتخاری: مسابقات هندبال ساحلی نکوداشت اصفهان برای آمادگی تیم ملی است

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان