» » پناهنده: با قدرت در مسابقات شرکت می‌کنیم

پناهنده: با قدرت در مسابقات شرکت می‌کنیم

در تاریخ : 30.02.97
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1721
پناهنده: با قدرت در مسابقات شرکت می‌کنیمبا توجه به مشکلاتی که برای تیم نفت و گاز گچساران به وجود آمد سپاهان آمادگی کامل را دارد که در این مسابقات شرکت کند و به همین منظور تیم قوی و خوبی خواهیم بست.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، اسماعیل پناهنده سرپرست تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان با بیان این مطلب اظهار داشت: متاسفانه مشکل بودجه در ورزش تیم‌ها را بسیار آزار می‌دهد و همین مساله در زمان اعزام تیم‌ها به مسابقات برون مرزی دردسرساز می‌شود. تیم نفت و گاز گچساران نیز درگیر همین مساله شد و انصراف خود را اعلام کرد که بلافاصله تیم سپاهان آمادگی خود را برای جانشینی و اعزام به این مسابقات اعلام کرد.
وی افزود: هفته آینده جلسه‌ای درخصوص وضعیت تیم هندبال سپاهان برگزار خواهد شد البته هفته گذشته جلسه مقدماتی را داشتیم، اما برای برنامه ریزی و هدف گذاری‌های لیگ فصل پیش رو در جلسه هفته آینده صحبت می‌کنیم. آنچه مشخص است تغییراتی در کادر فنی تیم نخواهیم داشت و تمرینات تیم با قطعی شدن کادر فنی و بازیکنان تیم از بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مسابقات آبانماه برگزار می‌شود و لیگ برتر هندبال زودتر از این مسابقات آغاز می‌شود که بازی‌هایی که در هفته‌های ابتدایی لیگ داریم می‌تواند محک خوبی برای تیم ما باشد تا با آمادگی به مسابقات اعزام شویم.
پناهنده در خصوص بازیکنانی که به سپاهان اضافه خواهند شد، گفت: بازیکنان خوبی داریم و البته برای فصل جاری در صدد هستیم تیم قوی ببندیم، بازیکنانی مدنظرمان هستند که تا قبل از قطعی شدن نامی از آن‌ها نمی‌بریم، اما از بازیکنان ایرانی داخلی و لژیونر هستند. با وضعیت دلاری که به وجود آمده فکر می‌کنم امسال نتوانیم بازیکن خارجی داشته باشیم شاید برای بازیهای آسیا به صورت مقطعی بازیکن بگیریم که البته آن هم مشخص نیست و همگی بسته به بودجه تیم است.
وی با اشاره به جلسه ای که فدراسیون با مسئولان تیم های لیگ برتری داشت، خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلات واتفاقاتی که سال گذشته در چند بازی رخ داد، فدراسیون قول مساعد داد تا تمام تلاش خود را برای عدم بروز این مشکلات انجام خواهد داد والبته این نیازمند همکاری و حمایت باشگاهها است.
پناهنده: با قدرت در مسابقات شرکت می‌کنیم

دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان