» » شاگردان افتخاری حریفان خود را شناختند

شاگردان افتخاری حریفان خود را شناختند

در تاریخ : 30.02.97
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1698
شاگردان افتخاری حریفان خود را شناختندمراسم قرعه کشی رقابتهای هندبال ساحلی مردان و زنان جهان سه شنبه شب در کازان روسیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم مردان ایران که هدایت آن بر عهده سید حسن افتخاری مربی و رییس هیئت هندبال استان اصفهان است در گروه اول با تیم های کرواسی، آرژانتین و اروگوئه قرار گرفت. مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی جهان با حضور ۳۲ تیم در دو بخش زنان و مردان از ۵ قاره مردادماه سال جاری در کازوان روسیه برگزار می شود.در بخش مردان روسیه میزبان رقابتها و کرواسی به عنوان قهرمان دوره قبل این دیدارها به همراه تیم های قطر، عمان، ایران و ویتنام از قاره آسیا، تیم های اسپانیا، مجارستان و سوئد که در مسابقات قهرمانی اروپا حائز رتبه های اول تا سوم شدند از قاره اروپا، استرالیا از قاره اقیانوسیه و تیم های آرژانتین، برزیل، اروگوئه، آمریکا از قاره آمریکا خضور دارند.
همچنین دانمارک جایگزین نماینده قاره آفریقا شده و نیوزلند نیز با وایلد کارت راهی این رقابتها شده اند.
تیم هندبال ساحلی مردان ایران با قرار گرفتن در جایگاه سوم رقابتهای قهرمانی آسیای سال ۲۰۱۷ جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرده است.
بر اساس قرعه کشی ، گروه بندی تیم ها به این ترتیب است :
گروه A :
کرواسی، ایران، اروگوئه، آرژانتین
گروه B :
اسپانیا، مجارستان، ویتنام، نیوزلند
گروه C :
قطر، عمان، استرالیا، دانمارک
گروه D :
برزیل ، روسیه، آمریکا، سوئد
هندبال ایران ایران نیز یکبار دیگر در سال ۲۰۰۸ اسپانیا جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرد که حاصل حضور تیم مان رتبه یازدهم بود.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان