» » آنتونيوی برزیلی: روزهای خوبی در انتظار هندبال ساحلی ایران است

آنتونيوی برزیلی: روزهای خوبی در انتظار هندبال ساحلی ایران است

در تاریخ : 28.08.97
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1103
آنتونيوی برزیلی: روزهای خوبی در انتظار هندبال ساحلی ایران است  کلاس مربیگری هندبال ساحلی پیشرفته به مدرسی آنتونيو جرجيو (سرمربی تيم ملی هندبال ساحلی برزيل) در اصفهان به پایان می رسد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، پس از این کلاس، خبرنگار روزنامه نسل فردا فرصت را غنیمت شمرد و با آنتونيو جرجيو سرمربی تيم ملی هندبال ساحلی برزيل گفتگویی انجام داد.
آنتونيو سرمربی 62 ساله در ابتدا گفت: سال 1995 میلادی یعنی 23 سال پیش یک دوره مسابقه هندبال ساحلی در برزیل برگزار شد که از من خواستند که این رقابت ها را از نزدیک شاهد باشم، زمانی که این مسابقات را از نزدیک دیدم خیلی خوشم آمد و تصمیم گرفتم با درآمد شخصی این ورزش را آغاز نمایم و به تیمداری در شهرم یعنی ریو مشغول شدم.
وی ادامه داد: پس از مدتی مسابقاتی با عنوان ورزش های جدید در کشور برزیل برگزار شد که تیم هندبال ساحلی شهر ریو به سرمربیگری بنده قهرمان شد و بنده به عنوان سرمربی برزیل انتخاب شدم.
سرمربی تيم ملی هندبال ساحلی برزيل افزود: به همراه تیم برزیل در مسابقات آمریکای جنوبی و جهانی مقام های قهرمانی بسیاری کسب نمودیم.
آنتونیو یادآوری کرد: بنده هندبال سالنی را از 10 سالگی شروع کردم و در 19 سالگی خودم یک تیم تشکیل دادم و به همین ترتیب مربی شدم و اکنون 42 سال مربی هستم هر چند در سن 28 سالگی در برهه ایی از زمان هندبال و مربیگری را کنار گذاشتم و دوباره به این رشته برگشتم.
وی پیرامون چشم انداز رشته هندبال ساحلی در جهان بیان داشت: این چشم انداز وجود دارد که هندبال ساحلی خودش را جزء رشته های المپیکی معرفی نماید.
آنتونیو درباره هندبال ساحلی ایران گفت: ایران در جام جهانی گذشته مقام هشتم را کسب نمود و جایگاه مطلوبی را کسب نمود و در این چند ساله من از نزدیک دارم می بینم که سیدحسن افتخاری و همکارانش زحمات زیادی را برای توسعه این رشته متحمل شده اند، امیدوارم تیم ایران به جایگاه دوم جهان برسد، برای این نگفتم جایگاه نخست چراکه برزیل این مهم را به تیمی نخواهد داد(با خنده).
وی در ادامه پیرامون مهمترین مسابقات بین المللی در هندبال ساحلی افزود: در اسفندماه بازی های آمریکای جنوبی را پیشروی داریم، همچنین در ماه آوریل مسابقات آسیایی برگزار می شود که در این دو تورنمنت بین المللی تیم های صعود کننده به مسابقات جهانی آمریکا شناخته می شوند.
سرمربی تيم ملی هندبال ساحلی برزيل تاکید کرد: با آقای افتخاری صحبت کرده ام که اگر شرایط مهیا بود در اردیبهشت ماه سال آینده با تیم برزیل به ایران بیائیم و چند بازی دوستانه با تیم ملی ایران انجام دهیم، در این چند روز که اصفهان هستم این شهر بسیار جالب و زیبا می باشد.
وی در پایان گفت: امیدوارم حضورم در ایران بتواند کمک بسزایی به هندبال ساحلی کشورتان کند، هرچند با وجود افتخاری پیش بینی می شود روزهای خوبی در انتظار این رشته در ایران باشد.
در خاتمه باید از کمال سیف مترجم آنتونیو تشکر کرد که زحمت مصاحبه با این مربی برزیلی را کشید.
آنتونيوی برزیلی: روزهای خوبی در انتظار هندبال ساحلی ایران است
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان