» » مصطفی غلامی: رئیس فدراسیون آینده باید از بدنه هندبال باشد

مصطفی غلامی: رئیس فدراسیون آینده باید از بدنه هندبال باشد

در تاریخ : 05.10.97
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1672
مصطفی غلامی: رئیس فدراسیون آینده باید از بدنه هندبال باشدامیدوارم کسی بر صندلی ریاست فدراسیون بنشیند که از بدنه هندبال باشد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، مصطفی غلامی سرمربی تیم هندبال جوانان فولادمبارکه سپاهان با بیان این مطلب اظهار داشت: برای اینکه هندبال ایران به جایگاه اصلی اش در آسیا برسد باید کسی بر صندلی ریاست فدراسیون بنشیند که سردی و گرمی این رشته را چشیده باشد، همچنین از بدنه هندبال و خاک این رشته را خورده باشد و با شناخت کامل از اهالی هندبال، خود نیز فردی شناخته شده برای ورزش کشور باشد تا مباحث بودجه فدراسیون را به آسانی تامین کند.
وی پیرامون تیم هندبال جوانان فولادمبارکه سپاهان گفت: چند سالی بود که تیم جوانان سپاهان مقامی در سطح کشور کسب نکرده بود ولی امسال خوشبختانه با اقتدار توانستیم قهرمان مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا شویم.
مصطفی غلامی تصریح کرد: در رقابت های منطقه 5 کشور تیم جوانان فولادمبارکه سپاهان با ارائه بازی های زیبا صدرنشین شد و باید بهمن ماه 97 در مرحله نهایی این رقابت ها شرکت کند و با توجه به شناختی که از بازیکنانم دارم قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.
وی تیم هندبال جوانان را پشتوانه تیم بزرگسالان فولادمبارکه سپاهان دانست و افزود: چند بازیکن تیم ما شایستگی این را دارند که سال آینده در تیم بزرگسالان حضور داشته باشند و جایگاهی برای خود در این تیم ایجاد کنند، با توجه به اینکه فدراسیون سن رده های پایه را دو سال کاهش داده، من قول می دهم که 6 یا 7 بازیکن سپاهان تا دو سال دیگر عضو تیم ملی جوانان ایران شوند.
سرمربی تیم هندبال جوانان فولادمبارکه سپاهان با ابراز خوشحالی بیان داشت: تمام موفقیت های تیم جوانان مرهون حمایت های مسئولین باشگاه سپاهان، مسئولین هیات هندبال استان اصفهان و محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان می باشد و از طرفی نباید زحمات و تلاش کادرفنی و بازیکنان تیم را نادیده گرفت.
وی در پایان گفت: امیدوارم هندبال استان اصفهان بتواند جوابگوی کل ورزش کشور باشد.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان