» » حضور پررنگ اصفهانی‌ها در اردوی تیم ملی هندبال ساحلی

حضور پررنگ اصفهانی‌ها در اردوی تیم ملی هندبال ساحلی

در تاریخ : 22.02.98
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1416
حضور پررنگ اصفهانی‌ها در اردوی تیم ملی هندبال ساحلیبازیکنان اصفهانی تیم ملی هندبال ساحلی نیز همچون دیگر بازیکنان از آمادگی خوبی برخوردار هستند .
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سید حسن افتخاری سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی پیرامون آخرین وضعیت اردوی تیم ملی هندبال ساحلی برای حضور در مسابقات آسیای چین اظهار داشت: اردوی تیم ملی هندبال ساحلی از روز 16 اردیبهشت ماه به مدت سه روز در تهران در حال برگزاری است، این اردو جهت اعزام به مسابقات آسیایی چین و انتخابی مسابقات جهانی 2020 ایتالیا برگزار خواهد شد.
سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی افزود: تمرینات به بهترین شکل در حال برگزاری است و از لحاظ فنی و روحیه‌ای بازیکنان سطح آمادگی بالای دارند، از بین افراد حاضر در این اردو 14 بازیکن به مسابقات آسیایی معرفی خواهند شد.
وی در خصوص بازیکنان اصفهانی حاضر در این اردو اضافه کرد: در حال حاضر اصفهانی‌ها بیشترین تعداد را در اردوی تیم ملی دارند؛ یازده بازیکن از استان اصفهان به این اردو دعوت شده‌اند، رضا حیدری، مهدی رزاق پور، میلاد حمیدی فر، مسلم علی زلفی، فرهاد شفیعی، پارسا دهقانی، امیر حسین سالمی، علی صادقانی، امیرحسین عیوبی، علی شیرانی و حسین رحمتی از اصفهان در اردوی تیم ملی حاضر هستند.
افتخاری در خصوص وضعت آمادگی بازیکنان اصفهانی حاضر در اردو تصریح کرد: بازیکنان اصفهانی نیز همچون دیگر بازیکنان از آمادگی خوبی برخوردار هستند و رقابت خوبی بین بازیکنان وجود دارد، بیشتر این بازیکنان از بین تیم‌های حاضر در مسابقات اصفهان انتخاب شده‌اند.
سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی، در خصوص اینکه وی در یک‌زمان دو سمت سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی و رئیس هیأت هندبال اصفهان را در اختیار دارد تصریح کرد: واقعاً شرایط سخت است و تصمیم گیرنده این موضوع من نیستم، اما امیدوارم در نهایت تیم بتواند در مسابقات جاری خوش‌ بدرخشد.
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان