» » اعظم قینانی: بر اساس برنامه‌های فدراسیون گام برمی‌داریم

اعظم قینانی: بر اساس برنامه‌های فدراسیون گام برمی‌داریم

در تاریخ : 17.06.98
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1339
اعظم قینانی: بر اساس برنامه‌های فدراسیون گام برمی‌داریممسابقاتی که در یزد برگزار شد، نشان از رشد و پیشرفت چشمگیر هندبال بانوان داشت.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، اعظم قینانی نایب‌رئیس هندبال بانوان استان اصفهان با اشاره به بالا بودن سطح مسابقات دومین دوره استعدادهای برتر کشور در رشته هندبال با بیان این مطلب گفت: مسابقاتی که در یزد برگزار شد، نشان از رشد و پیشرفت چشمگیر هندبال بانوان داشت، به ویژه استان‌هایی مثل البرز، قم، خراسان و یزد پیشرفت خوبی داشتند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از نکات بازر مسابقات امسال این بود که سطح بازیکنان متفاوت شده بود، مخصوصاً دو نفر از بازیکنان تیم البرز فوق‌العاده بودند و مشخص بود در مورد استعدادیابی خیلی خوب عمل کرده بودند. در بحث استعدادیابی همه شهرها در حال تلاش هستند.
سرمربی سابق تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان ادامه داد: به هرحال هر برنامه‌ای دارای نقصان است، اما باید محاسن آن را هم دید و حسن مسابقات استعدادهای برتر این است که بازیکنان دختر دیده شدند و از نظر فنی خوب بود. در تمام میزبانی‌ها مواردی پیش می‌آید که نیازی به‌عنوان کردن نیست و همه میزبان‌ها درگیر آن هستند.
اعظم قینانی پیرامون هندبال بانوان فولادمبارکه سپاهان اظهار داشت: سپاهان تیم بزرگی است، اما در این فصل به دلیل به توافق نرسیدن در مباحث مالی با این تیم نخواهم بود، البته به غیر از سپاهان چند پیشنهاد دیگر داشتم که قبول نکردم، هفت سال زحمت کشیدن هزینه دارد.
قینانی در خصوص برنامه‌های فدراسیون برای نفرات منتخب گفت: از سال گذشته در بحث استعدادیابی برنامه‌ریزی شد و قرار است نفرات منتخب اردوهای ملی داشته باشند. سال گذشته دو مرحله اردو داشتند؛ امسال قرار است این دوره‌ها بیشتر شود. امسال نیز دو استعدادیاب در مسابقات حضور داشتند و بازیکنان خوب را شناسایی می‌کردند، مطمئن باشید نتایج که مشخص شود ماحصل آن یک تیم ملی نونهالان خیلی خوب خواهد بود.
نایب‌رئیس هندبال بانوان استان اصفهان پیرامون هندبال ساحلی دختران نیز گفت: مسابقات استعدادیابی هندبال ساحلی فقط در بخش پسران برگزار شد، شاید سال آینده این اتفاق در بخش دختران نیز رخ دهد. دلایل متعددی در این زمینه وجود دارد، کمی در بخش اعزام برون‌مرزی مشکل‌داریم، هرچند فدراسیون جهانی پوشش ما را قبول دارد؛ اما در داخل نیاز است که بیشتر روی آن کار شود.
قینانی در مورد با وضعیت هندبال بانوان اصفهان در پایان اظهار داشت: در هندبال استان نیز بر اساس برنامه‌های فدراسیون گام برمی‌داریم و مسابقات نونهالان استان را شروع کردیم و به دنبال آن مسابقات مناطق و کشوری را برگزار می‌کنیم. شرایط هندبال بانوان اصفهان خوب است و نتیجه کاری که ارگان‌های مختلف ازجمله؛ شهرداری‌ها در نواحی مختلف، کانون‌های هندبال آموزش‌وپرورش انجام می‌دهند و همچنین باشگاه‌ها را در نتایج خوب تیم‌های استان در سطح کشوری و انتخابی‌های تیم ملی و دو تیم باشگاهی خوب ذوب‌آهن و سپاهان می‌بینیم.
اعظم قینانی: بر اساس برنامه‌های فدراسیون گام برمی‌داریم
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان