» » نشست فدراسیون هندبال پیرامون بحث استعدادیابی در اصفهان

نشست فدراسیون هندبال پیرامون بحث استعدادیابی در اصفهان

در تاریخ : 26.10.98
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1113
نشست فدراسیون هندبال پیرامون بحث استعدادیابی در اصفهاننشست فدراسیون هندبال پیرامون بحث استعدادیابی به میزبانی خانه هندبال اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، نشست فدراسیون هندبال پیرامون بحث استعدادیابی با حضور علی اکبر خوشنویس مسئول استعدادیابی فدراسیون، سید حسن افتخاری رئیس هیات هندبال استان اصفهان، مجتبی میردامادی مسئول فدراسیون هندبال دانش آموزی و دیگر مسئولین به میزبانی خانه هندبال اصفهان برگزار شد.
سید حسن افتخاری رئیس هیات هندبال استان اصفهان در این نشست بحث استعدادیابی را مهم دانست و افزود: در هندبال استعدادهای بسیار خوبی داریم که به آنها نخبه می گویند، ما باید نخبه پرور و باشیم و با حمایت کامل آنها را به طور مطلوب پرورش دهیم.
وی افزود: همه خانواده هندبال استان اصفهان برای توسعه این رشته در کشور تلاش خود را انجام می دهند و از هیچ تلاشی فرو گذار نیستند، هیات هندبال استان اصفهان با اکثر ارگان ها تعامل خوبی برای توسعه این رشته دارند که می توان به سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری، آموزش و پرورش، ارتش و ... اشاره کرد.
سیدحسن افتخاری در پایان افزود: امیدوارم در این دو روز تصمیمات خوبی برای بحث استعدادیابی اخذ شود تا هندبال ایران دوباره به روزهای خوبش برگردد.
علی اکبر خوشنویس مسئول استعدادیابی فدراسیون هندبال نیز گفت: بدون شک استان اصفهان قطب هندبال کشور است و هیات هندبال استان اصفهان یکی از بازوان اصلی فدراسیون می باشد و با توجه به دارا بودن کارشناسان، مربیان و پیشکسوتان خبره، این استان در بحث استعدادیابی می تواند کمک شایانی به کمیته استعدادیابی فدراسیون کند.
وی افزود: انجمن دانش آموزی به مسئولیت مجتبی میردامادی در فدراسیون هندبال پایه ریزی شده و ان شاالله در سطح استان ها نیز عملیاتی خواهد شد.
علی اکبر خوشنویس در پایان تاکید کرد: همه جامعه هندبال باید دست به دست هم دهند تا از حیثیت این رشته زیبا حمایت شود.
نشست فدراسیون هندبال پیرامون بحث استعدادیابی در اصفهان
نشست فدراسیون هندبال پیرامون بحث استعدادیابی در اصفهان
نشست فدراسیون هندبال پیرامون بحث استعدادیابی در اصفهان
نشست فدراسیون هندبال پیرامون بحث استعدادیابی در اصفهان
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان