» » علیرضا موسوی: لژیونرهای ایرانی در تیم‌های خود موثر بودند

علیرضا موسوی: لژیونرهای ایرانی در تیم‌های خود موثر بودند

در تاریخ : 10.02.99
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 1005
علیرضا موسوی: لژیونرهای ایرانی در تیم‌های خود موثر بودندبازیکن تیم دیناموبخارست رومانی: خوشبختانه لژیونرهای هندبال، پرچم ایران را در رومانی بالا نگه داشته‌ اند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، علیرضا موسوی هندبالیست سابق سپاهان و عضو کنونی تیم هندبال دیناموبخارست رومانی درباره برنامه‌هایش برای ورزش در دوران قرنطینه اظهار داشت: اکنون در کشور رومانی هستم، برای حفظ شرایط فیزیکی یک روز در میان به جنگل می‌روم و چند کیلومتر می‌دوم، در خانه نیز از تمرینات غافل نیستم و با امکانات موجود، تلاش خود را برای حفظ شرایط جسمانی‌ام انجام می‌دهم.
لژیونر هندبال شهرستان مبارکه پیرامون شرایط لیگ رومانی گفت: تمرینات تیم دیناموبخارست از روز شانزدهم می برای ادامه بازی‌های لیگ آغاز خواهد شد، با وجود تصمیم مسئولان برای ادامه لیگ هندبال، اما مدیرعامل تیم ما به همراه چند تیم دیگر با ارسال نامه‌هایی به فدراسیون این کشور خواستار تعطیلی شده‌اند و قرار است ظرف روزهای آینده پاسخ آن را بدهند، من نمی‌دانم چرا مسئولان کشور رومانی اصرار دارند تا مسابقات هندبال را از سر بگیرند.
علیرضا موسوی درباره حذف تیم دیناموبخارست از لیگ قهرمانان اروپا افزود: بهتر بود حداقل بین ما و پاریسن‌ژرمن تک بازی برگزار می‌کردند تا هر تیمی که لیاقتش را دارد به مرحله بعدی برود، امسال در لیگ قهرمانان اروپا فوق‌العاده بودیم و این تصمیم آنها بی احترامی به می باشد.
هندبالیست سابق سپاهان در پایان در خصوص عملکرد لژیونرهای ایرانی در هندبال رومانی بیان داشت: تمام بازیکنان ایرانی در تیم‌های باشگاهی خودشان موثر بودند، خوشبختانه ما پرچم ایران را در اینجا بالا نگه داشته‌ایم، هواداران رومانی در این سالیان اخیر به جز اینکه هوادار باشند رفیق و دوست ما بوده و هوای ما را خیلی داشته‌اند، به نحوی که احساس تنهایی نکرده‌ایم.
علیرضا موسوی: لژیونرهای ایرانی در تیم‌های خود موثر بودند
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان