» » کیوان صادقی: امیدوارم به دور بعدی صعود کنیم

کیوان صادقی: امیدوارم به دور بعدی صعود کنیم

در تاریخ : 23.07.99
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 921
کیوان صادقی: امیدوارم به دور بعدی صعود کنیمسرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان گفت: امیدوارم به دور دوم لیگ هندبال در سال 1399 صعود کنیم.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، در پنجمین روز از رقابت‌های لیگ برتر هندبال دو تیم ذوب آهن اصفهان و شهید شاملی کازرون که مقام‌های دوم و سوم فصل قبل را بدست آورده بودند به مصاف هم رفتند. این دیدار پایاپای و پر برخورد در نهایت با نتیجه ۳۲ بر ۲۸ به سود شهید شاملی کازرون به پایان رسید.
کیوان صادقی سرمربی تیم هندبال ذوب آهن بعد از شکست مقابل شهید شاملی کازرون گفت: داشتن تیم جوان این دردسرها را هم دارد. وقتی با تیم جوان کار می‌شود باید انتظار داشته باشیم بازیکنان توپ‌ها رو لو بدهند، در دفاع ضعف‌هایی داشته باشند و موقعیت های خوب را از دست بدهند. در هندبال دروازه‌بان ۷۰ درصد در پیروزی تاثیر دارد. اگر بررسی کنیم چند توپ توسط بازیکنانم به دست دروازه‌بان مقابل خورد و ما آن را از دست دادیم ولی در مقابل توپ‌های تک به تک تیم مقابل همه گل شد. این کار ما را سخت می‌کند جایی که باید کاری کنیم که توپ‌ها گل شود آن‌ها را از دست می‌دهیم و حتی گل می‌خوریم. در این دور از مسابقات زمان برای آمادگی کم داشتیم. در حین مسابقات هر چقدر که بیشتر بازی کنیم شرایطمان بهتر می‌شود. امیدوارم بتوانیم جزو ۶ تیم باشیم. بعد باید در مرحله های بعدی بیشتر تلاش کنیم تا بازیکنان بهتر عمل کنند و در سال‌های آینده نیز تیم قدرتمندی داشته باشیم.
........
میلاد حمیدی بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان نیز گفت: نیمه اول را بد شروع کردیم، نیمه دوم با هماهنگی و صحبت‌هایی که کادر فنی انجام داد نقاط ضعف برطرف شد و می‌توانستیم حتی برنده بازی باشیم. دلیل باختمان اشتباهات خودمان بود تیم ما جوان است زمان می‌برد تا بتوانیم به آمادگی برسیم. کمبود بازی تدارکاتی داشتیم و زمان می‌خواهد تا به آمادگی کامل برسیم. ما برای قهرمانی می‌جنگیم و تا جایی که توان داشته باشیم برای قهرمانی تلاش می‌کنیم. هیچ تیمی از قبل بازنده نیست و همه برای مقام می‌آیند. کسب مقام هم دور از دسترس هم نیست.
کیوان صادقی: امیدوارم به دور بعدی صعود کنیم
کیوان صادقی: امیدوارم به دور بعدی صعود کنیم
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان