» » شکست هندبال سپاهان مقابل نماینده کرمان

شکست هندبال سپاهان مقابل نماینده کرمان

در تاریخ : 22.09.99
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 868
شکست هندبال سپاهان مقابل نماینده کرمانتیم هندبال فولادمبارکه سپاهان در اولین بازی روز چهارم دور برگشت لیگ برتر ایران مقابل مس کرمان مغلوب شد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، در نخستین مسابقه از رقابت تیم‌های گروه دوم تیم مس کرمان و فولادمبارکه سپاهان اصفهان روز شنبه 22 آذرماه 99 در سالن پوریای ولی شیراز به مصاف هم رفتند. در نیمه نخست این دیدار در یک بازی نزدیک تیم مس توانست با یک اختلاف امتیاز شاگردان محسن طاهری را شکست دهد، اما در نیمه دوم کرمانی‌ها توانستند اختلاف خود را افزایش دهند. در این دیدار تیم مس کرمان با درخشش دروازه بان خود و در یک بازی تماشایی، توانست تیم فولاد مبارکه سپاهان را با نتیجه ۳۱ بر ۲۴ شکست دهد.
دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان که نوزدهم آذر آغاز شده است تا ۲۴ آذرماه به میزبانی هیات هندبال استان فارس در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز ادامه خواهد داشت.
طاهری: ما به خودمان باختیم/ تمام مسئولیت باخت بر گردن من است
محسن طاهری سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون این شکست گفت: بازی خوبی بود و مقابل حریفی به میدان رفتیم که چندین سال سابقه حضور در لیگ را دارد و نتایج خوبی کسب کرده است. ما به خودمان بازی را واگذار نمودیم چراکه برنامه‌هایی که از بازیکنانم انتظار داشتم را در زمین اجرا نکردند.
وی با بیان اینکه تمام مسئولیت باخت بر گردن بنده است، افزود: وقتی مس کرمان به پیروزی رسیده یعنی اکثر توپ‌های تیم مقابل به نتیجه رسیده و وارد دروازه ما شده و توپ‌های ما خراب شده است.
محسن طاهری در پایان تاکید کرد: ما قطعا از این گروه بالا خواهیم آمد تا انشالله در دور بعد با حریفان رقابت کنیم.
شکست هندبال سپاهان مقابل نماینده کرمان
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان