» » پیروزی سپاهان و ذوب‌آهن در لیگ هندبال

پیروزی سپاهان و ذوب‌آهن در لیگ هندبال

در تاریخ : 16.11.99
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 807
پیروزی سپاهان و ذوب‌آهن در لیگ هندبالدر دور رفت مرحله سوم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تیم‌های ذوب آهن و سپاهان حریفان خود را شکست دادند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، در دور رفت مرحله سوم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور دیدار دو تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پرسپولیس بهبهان به سود سپاهان به پایان رسید، در این دیدار طلایی پوشان اصفهانی توانستند در یک بازی برتر با نتیجه ۴۳ بر ۳۳ پرسپولیس را شکست دهد، سپاهان نیمه اول این بازی هم با برتری ۲۵ بر ۱۶ به پایان رسانید.
محسن طاهری سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوب و جان‌داری بود و بچه‌ها به تمام مسائل تاکتیکی عمل کردند و توانستند نتیجه خوبی بگیرند. از گل‌هایی که خوردیم راضی نیستم اما از نتیجه رضایت دارم و امیدوارم بچه‌ها بتوانند روز به روز بهتر بازی کنند.
وی در مورد بازی با ذوب‌آهن که جمعه برگزار می‌شود نیز گفت: بسیارس از بازیکنان ذوب‌آهن عضو تیم ملی جوانان هستند و برای همین انگیزه خوبی برای پیروزی در هر بازی دارند، امیدوارم بتوانیم در آن بازی هم نتیجه خوبی به دست آوریم.
تیم ذوب‌آهن اصفهان نیز برابر زغال سنگ طبس به پیروزی دست یافت.
در این بازی که از دور رفت مرحله سوم لیگ برتر در سالن شهید قاسم سلیمانی فدراسیون هندبال برگزار شد، تیم ذوب‌آهن اصفهان توانست با نتیجه ۳۹ بر ۲۱ تیم زغال سنگ طبس را شکست دهد.
همچنین تیم هندبال پرواز هوانیروز اصفهان برابر تیم نفت و گاز گچساران قرار گرفت که تیم نفت و گاز در پایان موفق شد پرواز را با نتیجه 27 بر 26 شکست دهد. نیمه اول این مسابقه با نتیجه 13 بر 11 به نفع پرواز به پایان رسید.
پیروزی سپاهان و ذوب‌آهن در لیگ هندبال
پیروزی سپاهان و ذوب‌آهن در لیگ هندبال
پیروزی سپاهان و ذوب‌آهن در لیگ هندبال
پیروزی سپاهان و ذوب‌آهن در لیگ هندبال
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان