» » پیام رئیس فدراسیون در خصوص استان اصفهان

پیام رئیس فدراسیون در خصوص استان اصفهان

در تاریخ : 18.11.00
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 548
پیام رئیس فدراسیون در خصوص استان اصفهان رئیس فدراسیون هندبال: استان اصفهان در توسعه هندبال قدم‌های بزرگی برداشته است
رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به فعالیت‌های چشم‌گیر استان اصفهان در رشته هندبال، خاطر نشان کرد: استان اصفهان همواره در رشته هندبال فعال بود و در توسعه هندبال استان و البته کشور قدم‌های بزرگی برداشته است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در جریان سفر یک روزه خود به اصفهان برای حضور در روز پایانی مسابقات هندبال جوانان باشگاه‌های کشور از میزبانی بسیار خوب اصفهان از مسابقات جوانان باشگاه‌های کشور قدردانی نمود و گفت: اصفهان برای چندمین بار در سال جاری از مسابقات رده‌های مختلف سنی میزبانی نمود و اتفاقات خوبی را رقم زد.

وی افزود: بسیار خرسندم که رده سنی جوانان تمامی باشگاه‌های لیگ برتر در این مسابقات حضور داشتند. سطح کیفی رقابت‌ها بالا بود و اگر نتایج را مشاهده کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که فاصله تیم‌ها بسیار نزدیک بوده و این نشان دهنده این است که از نظر کیفی در این رده سنی بسیار پیشرفت داشته‌ایم. مربیان زحمتکش در اقصی نقاط کشور برای این امر زحمت کشیده اند و البته اصفهان نیز میزبانی خوبی از این رقابت‌های داشت.

پاکدل با اشاره به زیرساخت‌های مطلوب هندبال استان اصفهان، خاطرنشان کرد: اصفهان یکی از استان‌های دارای زیرساخت مطلوب هندبال است. با توجه به اینکه خانه هندبال در این استان وجود دارد و از آنجا که یکی از نیازهای اولیه هر رشته زیرساخت آن است، بسیار خوشحالیم که این شرایط در اصفهان وجود دارد. در بعضی شهرستان‌های هدف ما در استان اصفهان نیز این شرایط وجود دارد و در برخی دیگر هم با صحبت‌هایی که در سفر قبلی با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان داشتم، مواردی انجام شده و برای سایر موارد قول مساعد داده شده که در بحث زیر ساخت موارد مورد نیاز تامین شود.

او افزود: در بحث استعدادیابی یکی از پایگاه‌های اصلی ما در استان اصفهان است که کار هم در این استان آغاز شده است. ما معتقدیم با فعال شدن پایگاه استعدادیابی که در اصفهان و سایر نقاط کشور فعالیت‌ آنها شروع شده در آینده نزدیک شرایط متفاوتی در رده‌های پایه در بخش آقایان خواهیم داشت.

پاکدل با اشاره به شرایط اصفهان برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر، اظهار کرد: دور آینده لیگ برتر مقرر است در تهران برگزار شود. در دور بعدی اگر استان اصفهان درخواست میزبانی لیگ برتر را داشته باشد با بررسی و درصورت فراهم بودن شرایط از میزبانی استان اصفهان در لیگ برتر بهره خواهیم برد. اصفهان ریشه در تاریخ هندبال ایران دارد و بخشی از قهرمانان ملی ما از این استان بوده‌اند و در سال‌های گذشته هم اصفهان بخشی از بار هندبال کشور را در کنار سایر استان‌های فعال و تلاشگر ما به دوش کشیده‌ است.

وی افزود: با توجه به این بسترهای لازم از سال‌های گذشته در این استان فراهم بوده و هم زیرساخت و نیروهای کارآمد و مربیان با دانشی در این استان وجود دارد، فدراسیون نیز نگاه ویژه‌ای به این استان دارد. معتقدیم هر زمان این استان به ویژه در رده‌های پایه خوب عمل کرده در تیم‌های ملی هم خروجی آن را دیده ایم. در حال حاضر هم چند باشگاه در لیگ برتر آقایان و بانوان از استان اصفهان حضور دارند و اصفهان به‌عنوان یک استان خاص برای هندبال کشورمان فعالیت می‌کند و فدراسیون نیز همچنان حمایت‌های خود را از هندبال اصفهان خواهد داشت.

پاکدل به نشست خود با مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز اشاره کرد و گفت: امروز نشستی با جناب آقای ساکت مدیرعامل محترم باشگاه فولاد مبارکه سپاهان داشتیم که جناب آقای افتخاری رئیس هیئت هندبال استان اصفهان هم در این جسله حضور داشتند. باشگاه سپاهان یکی از باشگاه‌های ریشه‌دار در کشورمان است که در سال‌های اخیر هم خدمات شایانی به هندبال کشور ارائه کرده است. یکی از دغدغه‌های ما در دو سال گذشته بخش پایه بود که خوشبختانه اقدامات خوبی در بحث آکادمی هندبال این باشگاه انجام شده و با فعالیت خوبی که از رده‌های پایه داشتند، این باشگاه می‌تواند به ارتقای هندبال استان و در نهایت ارتقای هندبال کشور و تیم ملی کمک نمایند.

رئیس فدراسیون هندبال افزود: در جلسه‌ای که داشتیم پاره‌ای مسائل و مشکلات وجود داشت و در مورد آن بحث و تبادل نظر شد و قرار شده این موارد با پیگیری هیئت هندبال اصفهان هرچه سریعتر مرتفع شود و این باشگاه هم بتواند در ادامه مسیرش در خدمت رسانی به هندبال اصفهان و کشور موفق عمل نمایند. جناب آقای ساکت دیدگاه مثبتی نسبت به رشته هندبال دارند و در جلسه امروز نسبت به درخشش ملی‌پوشان باشگاه سپاهان در تیم ملی اشاره شد که امیدوارم باشگاه سپاهان به ملی‌پوشان این باشگاه نگاه ویژه‌ای داشته باشند و حمایت‌ها در سال آینده بیشتر باشد.

پیام رئیس فدراسیون در خصوص استان اصفهان
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان