» » رحیمی زاده : هندبال نیازمند توجه بیشتر رسانه ها است

رحیمی زاده : هندبال نیازمند توجه بیشتر رسانه ها است

در تاریخ : 26.11.00
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 552
رحیمی زاده : هندبال نیازمند توجه بیشتر رسانه ها است سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: صدا و سیما ، روزنامه ها و اصحاب رسانه با پوشش بهتر رویداد های هندبالی باعث می شوند تا اسپانسر ها برای سرمایه گذاری در هندبال کشور ترغیب شوند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان ، مجید رحیمی زاده سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان در گفت و گویی درباره اردوی تیم ملی نوجوانان به میزبانی اصفهان اظهار داشت : این سومین اردوی ما از زمان حضور بنده به عنوان سرمربی تیم ملی است که با هماهنگی هیات هندبال استان اصفهان و باشگاه پرواز هوانیروز در حال برگزاری است و تا ۲۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
.
وی ادامه داد : هدف ما از برگزاری این اردو ها برطرف کردن ضعف های تکنیکی بازیکنان است ، زیرا تا زمانی‌ که این نقاط ضعف برطف نشود نمی توان کار تاکتیکی انجام داد.همچنین در این اردو چند بازیکن جدید هم حضور دارند تا بتوانیم آن هارا از نزدیک مورد ارزیابی قرار دهیم.
.
رحیمی زاده با اشاره به اقدامات فدراسیون هندبال برای بهبود شرایط تیم های ملی خاطرنشان کرد : کار خوبی که فدراسیون هندبال انجام داده این است که با برگزاری دوره های استعدادیابی منظم در همه رده ها از جمله نوجوانان ، شرایطی را به وجود آورده است تا بازیکنان با آموزش های اصولی تعلیم دیده شوند و تمام رده ها با هم در ارتباط بوده و هماهنگ به سوی آینده قدم بردارند.
.
او افزود : این کار باعث می شود تا ادراک بازیکنان از سیستم ها و تاکتیک هایی که مربیان به کار می برند بالاتر برود و تیم ها در سریعترین زمان ممکن به آمادگی و هماهنگی لازم دست یابند.امیدوارم این حرکت استمرار داشته باشد تا تیم های ملی یکدست و منسجمی داشته باشیم.
.
سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان در پاسخ به این سوال که برای توسعه ورزش هندبال چه اقداماتی باید صورت پذیرد ، گفت: با توجه به حضور تیم ملی بزرگسالان در رقابت های جهانی پیش رو ، امیدوارم که اسپانسر ها حضور بیشتر و مستمر تری چه در بخش باشگاهی و چه در بخش ملی داشته باشند.یکی از راه های جذب اسپانسر دیده شدن بیشتر ورزش هندبال به کمک رسانه هاست.صدا و سیما ، روزنامه ها و اصحاب رسانه در این راه نقش مهمی دارند و فعالیت آن ها در پوشش رویداد های هندبالی باعث می شود تا اسپانسر ها برای سرمایه گذاری در هندبال کشور ترغیب شوند.

خبرنگار:امیر علی شفیعیه

رحیمی زاده : هندبال نیازمند توجه بیشتر رسانه ها است
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان