» » مصاحبه سرمربی سپاهان نوین پس از برد مقابل ستارگان دشتستان

مصاحبه سرمربی سپاهان نوین پس از برد مقابل ستارگان دشتستان

در تاریخ : 14.12.00
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 518
مصاحبه سرمربی سپاهان نوین پس از برد مقابل ستارگان دشتستان شهداد مرتجی: بازیکنانم در حال پیشرفت هستند
مسابقات حساس‌تر دنبال خواهد شد

به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، شهداد مرتجی سرمربی سپاهان نوین پس از پیروزی برابر ستارگان دشتستان در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر هندبال در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: از بازیکنانم خواسته بودم در نیمه نخست به بازی سرعت دهند و با همین روند توانستیم اختلاف امتیاز را به ۱۰ برسانیم.



وی افزود: پس از ایجاد این اختلاف امتیاز در نیمه دوم تلاش بر این بود که بازیکنانی که در رده سنی ۱۸ یا ۱۹ سال هستند را به زمین بفرستیم که عملکرد این بازیکنان نیز بد نبود. سپاهان نوین تیمی است که به دنبال استعدادپروری است و قصد داریم بازیکنان خوبی برای آینده سپاهان و هندبال ملی کشور بسازیم. خوشبختانه بازیکنانم بسیار خوب در حال کار و پیشرفت هستند که امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد و بازی بعدی را همانند این بازی با موفقیت پشت سر بگذاریم.


مرتجی در خصوص وقفه ایجاده شده تا برگزاری مرحله سوم دور برگشت لیگ برتر هندبال نیز اظهار کرد: بازیکن نیاز به ریکاوری و مربی نیاز به آنالیز تیمش دارد و به نظر من این وقفه باعث می‌شود تیم‌هایی که روی اصول کار می‌کنند بازسازی داشته باشند و روی تاکتیک‌های دفاع و حمله خود کار کنند بنابراین فکر می‌کنم کیفیت مسابقات بعد از عید افزایش می‌یابد بخاطر اینکه تیم‌ها فرصت پیدا می‌کنند نواقص تیمی خود را برطرف کنند.


سرمربی سپاهان نوین در مورد مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی آسیا که به میزبانی تهران از دوم تا هشتم فروردین ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد نیز گفت: تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان دو سالی است با یک کادر فنی بسیار خوب در حال کار برای موفقیت در این مسابقات است و من روی موفقیت این تیم خوشبین هستم. همچنین تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان نیز توانایی کسب سهمیه جهانی در این مسابقات را نیز دارد.

مصاحبه سرمربی سپاهان نوین پس از برد مقابل ستارگان دشتستان
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان