» » محمد خانی : نگاه فدراسیون به هندبال بانوان قابل تقدیر است

محمد خانی : نگاه فدراسیون به هندبال بانوان قابل تقدیر است

در تاریخ : 14.12.00
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 772
محمد خانی : نگاه فدراسیون به هندبال بانوان قابل تقدیر است مربی تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان گفت : پنج کشور از جمله ایران در رقابت‌های آسیایی در رده نوجوانان هندبال شرکت خواهند کرد و سه تیم جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب می کنند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان ، فاطمه محمد خانی مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون هندبال و مربی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشورمان در گفت و گویی درباره مسابقاتی که به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است ، اظهار داشت : مسابقات قهرمانی کشور با حضور ۱۱ تیم برگزار می شود و تاثیر آن را در اردو های انتخابی تیم های ملی جوانان و نوجوانان خواهیم دید.
.
وی افزود: فدراسیون هندبال در یک حرکت خوب اقدام به تعیین استعدادیاب های برای مناطق مختلف کشور کرده است که همین امر انگیزه بازیکنان در این دوره از مسابقات را افزایش داده است و مربیان پایه نیز به خوبی کار می‌کنند.همچنین تیم ها با بازیکنان با استعداد و توانمندی وارد این دوره از مسابقات شدند و سطح کیفی رقابت‌ها بالاتر از گذشته است.
.
محمد خانی با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: پنج کشور از جمله ایران در رقابت‌های آسیایی در رده نوجوانان هندبال شرکت خواهند کرد و دو تیم جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب می کنند.با وجود تمرینات و اردوهای خوبی که داشتیم امیدواریم در میان دو تیم برتر باشیم.این اولین دوره در رده نوجوانان و جوانان تیم های ملی هندبال است که نسبت به سالهای قبل اردوهای منظمی داشتیم.این روند باعث رشد و پیشرفت می‌شود و نتایج آن را در آینده در رده های بالاتر خواهیم دید.
.
مربی تیم ملی نوجوانان ضمن تشکر از مسئولان فدراسیون، خاطرنشان کرد : نگاه مسئولان فدراسیون به آینده بانوان هندبالیست در رده های لیگ برتر و تیم ملی هندبال و این که تفاوتی میان هندبال بانوان و آقایان قائل نیستند، قابل تقدیر است و این نگرش باعث موفقیت های چشم گیری خواهد شد چراکه پتانسیل هندبال در ایران بسیار زیاد است.
.
فاطمه محمد خانی در پایان بیان داشت : هندبال بانوان برای اولین بار در مسابقات قهرمانی جهان حضور یافتند که نیاز به توجه بیشتری از سمت اسپانسرها دارد و حمایت آن ها می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.حضور بانوان هندبالیست کشورمان در میادین بین المللی با حجاب اسلامی نکته ارزشمندی است و باید نگاه ویژه ای به آن داشت.

خبرنگار:امیرعلی شفیعیه
منبع:طلوع ورزشی

محمد خانی : نگاه فدراسیون به هندبال بانوان قابل تقدیر است
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان