» » سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر: گرفتن سهمیه جام جهانی سخت است

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر: گرفتن سهمیه جام جهانی سخت است

در تاریخ : 26.11.00
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 566
سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر: گرفتن سهمیه جام جهانی سخت است سرمربی اصفهانی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر گفت: هرچقدر روی تیم‌های پایه بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم در آینده در رده‌های بالاتر و بزرگسالان تیم‌های بهتر و با کیفیت‌تری خواهیم داشت.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، فاطمه محمدخانی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی هندبال دختران کشورمان، اظهار کرد: دوازدهمین اردوی تیم ملی نوجوانان دختر از روز دوشنبه، ۱۸ بهمن‌ماه در تهران آغاز شد که اکنون این اردو به‌صورت مشترک با تیم ملی جوانان در سطح بسیار خوبی در حال برگزاری است و تمامی بازیکنان وضعیت خوبی دارند.

وی افزود: بازیکنان همگی با انجام تست PCR وارد اردو شده‌اند و در اردو نیز تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود تا سلامت بازیکنان به خطر نیفتد. این دومین اردوی مشترک با تیم ملی جوانان است و تمرینات آن نیز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در حال برگزاری است که بیشتر روی دفاع و حمله کار می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر اضافه کرد: تیم ملی خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا که از ۲۷ اسفندماه سال جاری تا ۸ فروردین‌ماه سال آینده در قزاقستان برگزار می‌شود، آماده می‌کند. در این دوره با تیم‌های چین تایپه، قزاقستان و کویت هم‌گروه هستیم. سعی کرده‌ایم از تیم‌های هم‌‍گروه آنالیز خوبی داشته باشیم تا نتایج خوبی کسب کنیم.

وی افزود: در این اردو ۳۰ بازیکن نوجوان و جوان حضور دارند که ۱۸ نفر از آن‌ها در رده نوجوانان هستند و پیش‌بینی ما نگه داشتن ۱۸ نفر تا اردوی آخر است تا ببینیم شرایط به چه نحوی پیش خواهد رفت و با اعزام چند نفر موافقت می‌شود.

محمدخانی با اشاره به موفقیت تیم ملی هندبال بزرگسالان برای گرفتن سهمیه جهانی و حضور در مسابقات جهانی اسپانیا، خاطرنشان کرد: این موفقیت در روحیه و بالا رفتن انگیزه بازیکنان نوجوان و جوان تأثیر بسیار زیادی داشت و آن‌ها را به انجام بازی‌های خوب و گرفتن سهمیه امیدوار کرد، البته با توجه به اینکه در این رده ۴ تیم سهمیه مسابقات جهانی خواهند گرفت و تیم‌ها نیز سطح بسیار خوبی دارند، کار بسیار سختی در پیش خواهیم داشت. با توجه به اینکه هدف تمامی تیم‌ها کسب سهمیه است، تمام تلاش تیم ارائه بهترین عملکرد و افتخارآفرینی برای کشورمان است که امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه این بازیکنان را از سال ۹۷ استعدادیابی شدند و زیر نظر فدراسیون تمرینات مداومی داشتند، گفت: در این مدت برخی از این بازیکنان وارد رده جوانان شدند و مابقی در رده نوجوانان فعال هستند؛ بنابراین بازیکنان خوبی در اختیار داریم، بازیکنانی که بیشتر آن‌ها به همراه بازیکنان جوانان در تیم‌های لیگ برتری به میدان می‌روند و تجربه‌اندوزی می‌کنند و امتیازات خوبی از نظر تکنیکی گرفتند و تاکتیک‌هایی که مدنظر کار فنی است را به خوبی اجرا می‌کنند.

وی تأکیدکرد: هرچقدر روی تیم‌های پایه بیشتر سرمایه‌گذاری داشته باشیم، در آینده در رده‌های بالاتر و بزرگسالان تیم‌های بهتر و با کیفیت‌تری خواهیم داشت. فدراسیون کار بسیار خوب و ارزشمندی کرده و در رده‌های پایه سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده و برنامه‌ریزی کرده است و با اعزام به مسابقات برون مرزی برای کسب تجربه حمایت می‌کند.

محمدخانی اضافه کرد: در جریان ارودها تاقبل از اعزام قرار است با تیم‌های تهرانی و لیگ برتری مثل تأسیسات دریایی و آتریسا مسابقه تدارکاتی داشته باشیم تا بازیکنان محک بیشتری زده شوند.

خبرنگار: الهه مولادوست
منبع: ایسنا

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر: گرفتن سهمیه جام جهانی سخت است
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان