» » قینانی: می‌خواهیم در بین ۴ تیم برتر باشیم

قینانی: می‌خواهیم در بین ۴ تیم برتر باشیم

در تاریخ : 09.07.01
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 458
قینانی: می‌خواهیم در بین ۴ تیم برتر باشیمنایب رئیس هیات هندبال استان اصفهان گفت: با توجه به نخستین حضور تیم بانوان سپاهان در مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا است، تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد تا بهترین نتایج را کسب کنیم.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، اعظم قینانی، نایب رئیس هیات هندبال استان اصفهان و مربی سپاهان در گفت‌‌و‌گویی در خصوص شرایط تیم اظهار داشت: تیم شرایط بسیار خوبی دارد؛ ۴۰ روز است که تمرین می‌کنیم، تمرینات هم از نظر کیفی هم از نظر این که بازیکنان دچار آسیب دیدگی نشدند به خوبی پیگیری شد و امیدوارم بازی‌های خوبی را در مسابقات قزاقستان به نمایش بگذاریم.

وی ضمن تکذیب حضور قرضی بازیکنان ملی‌پوش در سپاهان، در رابطه با عدم جذب بازیکن خارجی نیز گفت: ما در ابتدا قصد جذب دو بازیکن خارجی را داشتیم اما طبق قوانین فدراسیون جهانی هندبال بازیکنانی که در یک تورنمنت به صورت قرضی برای تیم دیگری به میدان می‌روند، اجازه حضور در تیم‌های خود در سایر رقابت‌ها را نخواهند داشت، به همین دلیل ما هم از جذب بازیکن خارجی منصرف شدیم.

قینانی تصریح کرد: هانیه کریمی، الناز قاسمی، آرزو کیانی‌آرا، آرزو محمدی و مریم یوسفی بازیکنانی هستند که به سپاهان پیوستند و برخلاف شایعات منتشر شده در لیگ داخلی هم با ما خواهند بود.

مربی سپاهان نماینده کره‌جنوبی را قوی‌ترین تیم حاضر در مسابقات دانست و افزود: کر‌ه‌ای ها در رده ملی هم در سطح بسیار بالایی قراردارند؛ نماینده‌ قزاقستان هم سابقه قهرمانی در این مسابقات را دارد و تیم بسیار خوبی است.

وی در پایان گفت: با توجه به نخستین حضور تیم بانوان سپاهان در مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا است، تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد تا بهترین نتایج را کسب کنیم و امیدواریم که بتوانیم در بین ۴ تیم برتر مسابقات قرار بگیریم.
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان