» » میزبانی استان اصفهان در المپیاد استعداد‌های برتر هندبال کشور

میزبانی استان اصفهان در المپیاد استعداد‌های برتر هندبال کشور

در تاریخ : 12.07.01
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 443
میزبانی استان اصفهان در المپیاد استعداد‌های برتر هندبال کشوررئیس هیات هندبال استان اصفهان گفت: استان اصفهان میزبان سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته هندبال خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سید حسن افتخاری رئیس هیات هندبال استان اصفهان پیرامون میزبانی اصفهان در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور و برنامه‌ریزی‌های درون استانی، اظهار داشت: مسابقات استعدادهای برتر رشته هندبال در بخش دختران و پسران به میزبانی استان اصفهان در شهرستان مبارکه برگزار می‌شود که در این راستا تعامل خوبی با دانشگاه آزاد مبارکه و اداره ورزش و جوانان شهرستان مبارکه انجام شده است.

وی افزود: بنابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ۱۵ تا ۲۱ مهرماه پسران و از ۲۲ تا ۲۸ مهر میزبانی دختران را برگزار خواهیم کرد.

رئیس هیات هندبال استان اصفهان درباره پیامدهای این میزبانی، توضیح داد: المپیاد استعدادهای برتر ورزشی که از حدود ۴ سال گذشته آغاز شده، نویدبخش خوبی برای ورزش کشور به خصوص در رشته هندبال بود. سال ۹۷ برای اولین بار این مسابقات برگزار شد و در نتیجه آن شاکله تیم ملی هندبال نوجوانان ساحلی از این رقابت‌ها انتخاب شد و توانست قهرمانی آسیا و مقام سوم مسابقات قهرمانی جهانی را کسب کند.

افتخاری ادامه داد: همین اتفاق و اثر مثبت در هندبال دختران و پسران در قسمت سالنی رخ داد و قهرمانی آسیا را در دختران نوجوان و نایب قهرمانی آسیا را در پسران نوجوان بدست آوردیم، همچنین موضوع اعزام به مسابقات جهانی نیز اعزام مطرح است.

وی ابراز امیدواری کرد: سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش نیز پیامدهای بسیاری خوبی را در سال‌های ورزشی ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۶ برای ورزش کشور خواهد داشت و نمایندگانی برای درخشش در مسابقات جهانی و آسیایی باشند، با توجه به تیم‌های حاضر در لیگ و مربیانی که در کنارشان حضور دارند، سال خوبی را برای هندبال کشور پیش‌بینی می‌کنم.

رئیس هیات هندبال استان اصفهان همچنین با اشاره به اعزام تیم هندبال بانوان سپاهان به مسابقات آسیایی قزاقستان، تأکید کرد: این قدم یک سرآغاز خوبی برای هندبال و ورزش بانوان است. همچنین امیدوارم تیم هندبال بانوان ذوب‌آهن و ریف را نیز امسال در لیگ برتر و لیگ دسته یک داشته باشیم.
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان