» » صادقی: گیتی‌پسند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت

صادقی: گیتی‌پسند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت

در تاریخ : 12.08.01
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 368
صادقی: گیتی‌پسند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشتسرمربی تیم گیتی‌پسند گفت: تیم ما در شروع کار خود قرار دارد، گیتی‌پسند در آینده جزو تیم‌هایی خواهد بود که در هندبال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت‌.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، کیوان صادقی، سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند پس از شکست تیمش مقابل سپاهان در شهرآورد اصفهان اظهار داشت: بازی خوبی بود، ۷، ۸ بازیکن تیم ما در این هفته دچار آنفولانزا شدند، حتی انتظار نداشتیم که در نیمه دوم بازیکنان به این خوبی بازی کنند.

وی افزود: به سپاهان تبریک می‌گویم، تیم پرقدرت و پرعظمتی است، تیم ما در شروع کار خود قرار دارد، گیتی‌پسند در آینده جزو تیم‌هایی خواهد بود که در هندبال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت‌.

صادقی در پایان در خصوص کاهش اختلاف امتیاز در لحظاتی از بازی گفت: بازی هندبال به همین شکل است و اگر از موقعیت‌های خود استفاده نکنید، تیم حریف این کار را انجام خواهد داد، به غیر از زمان‌هایی که در بازگشت به دفاع مشکلاتی داشتیم، در سایر دقایق بچه‌ها بازی خوبی به نمایش گذاشتند، امیدوارم امروز تجربه خوبی به دست آورده باشند و در آینده از آن استفاده کنند‌‌.
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان