» » پیام تبریک رئیس هیئت هندبال استان اصفهان به مناسبت نوروز

پیام تبریک رئیس هیئت هندبال استان اصفهان به مناسبت نوروز

در تاریخ : 04.01.02
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 344
پیام تبریک رئیس هیئت هندبال استان اصفهان به مناسبت نوروزسید حسن افتخاری رئیس هیئت هندبال استان اصفهان در پیامی فرارسیدن نوروز ۱۴۰۲ را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی هیئت هندبال استان اصفهان، در متن پیام نوروزی، سید حسن افتخاری، رئیس هئیت هندبال استان اصفهان آمده است:

بسیار خرسندم در سالی که گذشت با همدلی و اتحاد جامعه هندبال کشور به توفیقات ارزشمندی دست یافت و استان اصفهان نیز به عنوان مهد هندبال ایران جایگاه ویژه‌ای در افتخارآفرینی‌های این رشته ورزشی در عرصه‌های بین‌المللی داشت و آخرین مورد آن کسب مقام سوم تیم ملی هندبال ساحلی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا بود.

نقش‌آفرینی اصفهان در این درخشش‌ها بدون شک حاصل حمایت‌های نهاد‌های مربوطه و باشگاه‌ها، کوشش روسای محترم هیات‌های‌ شهرستان‌ها ،پیشکسوتان ارجمند، داوران و مربیان زحمتکش ،ورزشکاران برومند و همکاران عزیزم در هیئت هندبال استان اصفهان بود که برای اجرای برنامه های تدوین شده تلاش نمودند.

در سال ۱۴۰۲ به یمن وجود جوانان شایسته ،برای عزت و سربلندی هندبال اصفهان و ایران،  یکپارچه و یکدل با توکل بر خالق متعال و همت عالی خواهیم کوشید تا هندبال اصفهان را به سر منزل پیشرفت ، توسعه و عدالت ورزشی برسانیم.

در این نوبهار که با ایام ماه مبارک رمضان مصادف شده است، سربلندی داوران، مربیان و قهرمانانمان را از خداوند متعال مسئلت دارم ،امیدوارم تلاش فرزندانمان به بار بنشیند و ثمره عزت و افتخار را به مردم شریف و بزرگ اصفهان و ایران تقدیم کنند.
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان