بفرمائید ال‌کلاسیکو

در تاریخ : 04.02.02
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 315
بفرمائید ال‌کلاسیکودر حساس‌ترین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر هندبال، سپاهان میزبان شهید شاملی کازرون است.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان به نقل از فدراسیون هندبال، هفته هفدهم لیگ برتر هندبال مردان امروز دوشنبه چهارم اردیبهشت، برگزار می شود که در حساس ترین دیدار دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون رودرروی هم قرار می گیرند.

در حالیکه حدود یک ماه دیگر تا آغاز رقابت های هندبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا در اصفهان باقی مانده است، بدون شک تقابل دو نماینده کشورمان در باشگاههای آسیا این بار در قالب لیگ برتر یک دیدار تماشایی را رقم خواهد زد.

شاگردان مجید رحیمی زاده در ۵ تقابل گذشته خود مقابل نماینده کازرون تنها یک بار و در مهرماه ۱۴۰۰ مغلوب نماینده کازرون شده اند.

در سوی دیگر میدان شاگردان مسعود ظهرابی در نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که در آستانه هفته هفدهم لیگ برتر با ۲۳ امتیاز پس از سپاهان ۲۹ امتیازی در رده دوم قرار گرفته اند، برای  نزدیک تر شدن به جایگاه نخست محکوم به پیروزی در شهر گنبدهای فیروزه ای هستند.

دیدار جذاب فولاد مبارکه سپاهان و نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون که تکرار فینال فصل گذشته لیگ برتر مردان ایران است، همواره دیداری باکیفیت و تماشایی بوده چون هر دو سرمربی علاوه بر صاحب سبک بودن در هندبال ایران، بازیکنان باکیفیتی را به خدمت گرفته اند به نحوی که می توان گفت شاکله اصلی تیم ملی مردان ایران را می توان در این دیدار مشاهده کرد.

تقابل این دو تیم ساعت ۱۴/۰۰ امروز از شبکه ورزش سیما پخش زنده خواهد شد.

درحال حاضر فولاد مبارکه سپاهان با ۲۹ امتیاز از ۱۵ بازی در صدر جدول رده بندی سی و پنجمین دوره لیگ برتر هندبال قرار دارد. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز با ۲۳ امتیاز از ۱۳ بازی در رده دوم ایستاده است.

سایر دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر از این قرار است:

نفت و گاز گچساران  - صنعت مس کرمان ساعت ۱۶/۰۰
پرواز هوانیروز  - سپاهان نوین ساعت ۱۶/۰۰
زغال‌سنگ طبس  - پیکان خراسان رضوی ساعت ۱۶/۰۰
رعد پدافند البرز  - گیتی پسند ساعت ۱۶/۰۰

تیم زاگرس اسلام آباد غرب امروز استراحت می‌کند.

هم اکنون پس از فولاد مبارکه سپاهان و نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون که در رده های اول و دوم جدول لیگ ایستاده اند، صنعت مس کرمان با ۲۳ امتیاز از ۱۵ بازی جایگاه سوم را در اختیار دارد. گیتی پسند با ۱۷ امتیاز  از ۱۵ بازی، فولاد نوین با ۱۶ امتیاز از ۱۳ بازی و زغال سنگ طبس با ۱۴ امتیاز از ۱۴ بازی در رده های چهارم تا ششم قرار دارند.

همچنین نفت و گاز گچساران با ۱۰ امتیاز از ۱۴ بازی، زاگرس اسلام آباد غرب با ۸ امتیاز از ۱۵ بازی، پیکان خراسان رضوی و پرواز هوانیروز هر کدام با ۶ امتیاز از ۱۴ بازی و رعد پدافند البرز با ۴ امتیاز از ۱۴ بازی جایگاه های هفتم تا یازدهم را در اختیار دارند.
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان