» » هفته اول لیگ برتر هندبال مردان ایران/ پرواز هوانیروز ۲۴ _ سپاهان ۲۷

هفته اول لیگ برتر هندبال مردان ایران/ پرواز هوانیروز ۲۴ _ سپاهان ۲۷

در تاریخ : 13.06.02
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 232
هفته اول لیگ برتر هندبال مردان ایران/ پرواز هوانیروز ۲۴ _ سپاهان ۲۷ تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان در هفته اول لیگ برتر مقابل پرواز هوانیروز اصفهان با نتیجه ۲۷ بر ۲۴ صاحب برتری شد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، تیم‌های هندبال پرواز هوانیروز و فولادمبارکه سپاهان روز دوشنبه 13 شهریورماه 1402 در چارچوب هفته نخست لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در سالن سجادی اصفهان به مصاف هم رفتند و در پایان سپاهان موفق شد به‌سختی و با نتیجه ۲۷ بر ۲۴ پیروز شود.
در نیمه‌اول سپاهان نبض بازی را در دست گرفت و توانست اختلاف خود را با جوانان پرواز هوانیروز زیاد کند، اما در ادامه پروازی‌ها عملکرد خوبی از خودشان به نمایش گذاشتند و نیمه‌اول با نتیجه ۱۳ بر ۱۱ به‌سود شاگردان شهداد مرتجی به پایان رسید تا طلایی‌پوشان با روحیه بهتری به رختکن بروند.
نیمه‌دوم شرایط بازهم مانند نیمه‌اول دنبال شد و پرواز هوانیروز که روی کاغذ میزبان بازی بود اجازه نمی‌داد اختلاف با سپاهان بیشتر از سه‌گل شود و حتی در برخی از دقایق بازی توانست نتیجه را برابر کند؛ با این وجود تجربه بالاتر بازیکنان سپاهان، همه‌چیز را به‌سود طلایی‌پوشان کرد.
در نهایت پس از انجام یک بازی جذاب از سوی هر دو تیم خصوصاً تیم جوان پرواز هوانیروز، سپاهان موفق شد با زدن گل‌های پیاپی در دو دقیقه پایانی، بازی را به‌سود خود به پایان برساند و با نتیجه ۲۷ بر ۲۴ هفته اول را با پیروزی و کسب دو امتیاز به پایان برد و پرواز هوانیروز هم با شایستگی بدون‌امتیاز ماند.
نتایج کامل هفته اول بازی‌ها:
گیتی پسند اصفهان 27 -زغال سنگ طبس 27
آلومینیوم اراک 22 - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون 34
فرازبام خائیز دهدشت 36 - پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد 41
پرواز هوانیروز اصفهان 24 - فولادمبارکه سپاهان 27
گفتنی است مسابقه دو تیم نفت و گاز گچساران و سپاهان نوین به دلیل عدم حضور تیم اصفهانی در زمین بازی برگزار نشد و کمیته انضباطی فدراسیون هندبال به زودی در خصوص نتیجه این دیدار تصمیم‌گیری خواهد کرد.
لازم به ذکر است مسابقات هفته دوم لیگ برتر هندبال شنبه 18 شهریور ماه برگزار خواهد شد.
هفته اول لیگ برتر هندبال مردان ایران/ پرواز هوانیروز ۲۴ _ سپاهان ۲۷
هفته اول لیگ برتر هندبال مردان ایران/ پرواز هوانیروز ۲۴ _ سپاهان ۲۷
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان