» » هفته سوم لیگ برتر هندبال در سایه دربی سپاهانی‌ها

هفته سوم لیگ برتر هندبال در سایه دربی سپاهانی‌ها

در تاریخ : 14.08.02
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 202
هفته سوم لیگ برتر هندبال در سایه دربی سپاهانی‌هاهفته سوم لیگ برتر هندبال مردان ایران فردا با برگزاری 6 دیدار آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، هفته سوم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های لیگ برتر کشور پس از حدود دو ماه وقفه، فردا دوشنبه 15 آبان 1402 با برگزاری 6 دیدار آغاز می‌شود که در مهمترین دیدار دو تیم سپاهان نوین و فولاد مبارکه سپاهان به مصاف هم می‌روند.
فولاد مبارکه سپاهان که مهمان سپاهان نوین است، هم‌اکنون با 4 امتیاز از دو برد خود مقابل پرواز هوانیروز و آلومینیوم اراک و به دلیل تفاضل گل در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ سی و ششم قرار دارد و فردا به دنبال سومین برد خود است تا بتواند به روند پیروزی‌های خود ادامه دهد. سپاهان نوین نیز که با یک بازی و یک شکست بدون امتیاز در رده نهم جدول جای دارد، تلاش می‌کند روبروی شاگردان مربی سابق خود، خودی نشان دهد تا حداکثر امتیاز ممکن را در خانه خود نگه دارد.
در دیگر رقابت‌های هفته سوم گیتی پسند اصفهان به دنبال شکست فرازبام خاییز دهدشت می‌باشد
در آخرین دیدار فردا زغال سنگ طبس در اصفهان مهمان پرواز هوانیروز است، پرواز بازی سختی پیش رو دارد اما به دنبال کسب پیروزی است.

برنامه کامل دیدارهای هفته سوم لیگ سی و ششم به این ترتیب است:
ساعت 16:15 : گیتی پسند – فرازبام خاییز دهدشت(سالن سجادی اصفهان)
ساعت 16:00: نفت و گاز گچساران – نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
ساعت 16:00: سپاهان نوین اصفهان–فولاد مبارکه سپاهان(سالن 25 آبان)
ساعت 16:00: پیکان خراسان – پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد
ساعت 16:00: آلومینیوم اراک – صنعت مس کرمان
ساعت 19:00: پرواز هوانیروز–زغال‌سنگ طبس(سالن سجادی اصفهان)

در جدول رده‌بندی سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، صنعت مس کرمان و فولاد مبارکه سپاهان با 4 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بر پله‌های اول تا سوم ایستاده‌اند، زغال سنگ طبس و گیتی پسند با 3 و نفت و گاز گچساران و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با 2 امتیاز در جایگاه‌های چهارم تا هفتم قرار دارند.
تیم‌های پیکان خراسان، سپاهان نوین، فرازبام خاییز دهدشت، پرواز هوانیروز و آلومینیوم اراک نیز بدون امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند.
هفته سوم لیگ برتر هندبال در سایه دربی سپاهانی‌ها
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان