» » پرواز هوانیروز از ایستگاه پنجم

هفته پنجم لیگ برتر هندبال آقایان ایران؛

پرواز هوانیروز از ایستگاه پنجم

در تاریخ : 30.08.02
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 156
  پرواز هوانیروز از ایستگاه پنجمهفته پنجم لیگ برتر هندبال مردان با ثبت نخستین پیروزی پرواز هوانیروز اصفهان به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، هفته پنجم لیگ برتر هندبال مردان ایران روز دوشنبه 29 آبانماه 1402با برگزاری ۶ دیدار به اتمام رسید که طی آن صنعت مس کرمان مقابل نایب قهرمان فصل گذشته به پیروزی رسید‌، نخستین پیروزی پرواز هوانیروز و شکست نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ثبت شد و سپاهان برابر نفت و گاز گچساران به تساوی رضایت داد.
در نخستین بازی هفته پنجم گیتی پسند اصفهان مهمان پیکان خراسان بود که در برابر هواداران میزبان بازی خوبی در زمین به نمایش گذاشت و توانست چهارمین پیروزی خود را مقابل این تیم با ۱۰ اختلاف گل و نتیجه ۲۱-۳۱ کسب کند.
فولاد مبارکه سپاهان قهرمان فصل گذشته‌ لیگ برتر هم مقابل میزبان خود، نفت و گاز گچساران، به تساوی ۲۳-۲۳ رسید تا با شکست هفته گذشته خود برابر شهید شاملی کازرون، یک امتیاز دیگر هم از دست بدهد تا با ۷ امتیاز به رده پنجم جدول سقوط کند.
پرواز هوانیروز نیز توانست نخستین پیروزی خود در ليگ برتر هندبال را با شکست فرازبام خاییز دهدشت جشن بگیرد. هر چند این دیدار پایاپای پیش می رفت اما در دقایق پایانی شاگردان حسین رحمتی توانستند ۲ گل اختلاف ایجاد کنند تا در پایان با نتیجه ۳۲ بر ۳۰ پیروز این میدان باشد.
سپاهان نوین نیز با مجید رحیمی زاده در نیمه اول نمایش خوبی مقابل زغال سنگ طبس داشت و توانست این تیم باسابقه را با نتیجه ۱۲-۱۵ شکست دهد. اما در نیمه دوم ورق برگشت و شاگردان رضا جعفرنیا توانستند بازی را در دست بگیرند و در نهایت این مسابقه با نتیجه ۱۸-۲۵ به سود طبس رقم خورد.

نتایج کامل مسابقات هفته پنجم لیگ برتر هندبال به این شرح است:
نفت و گاز گچساران ۲۳ - ۲۳ فولاد مبارکه سپاهان
پیکان خراسان ۲۱ - ۳۱ گیتی پسند اصفهان
نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۲۶ - ۲۹ صنعت مس کرمان
پرواز هوانیروز اصفهان ۳۲ - ۳۰ فرازبام خاییز دهدشت
سپاهان نوین اصفهان ۱۹ - ۲۴ زغال سنگ طبس
آلومینیوم اراک ۱۹ - ۲۷ پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد

با پایان یافتن مسابقات هفته پنجم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با ۱۰ امتیاز و بدون شکست در صدر جدول ایستاده است، گیتی‌پسند و زغال‌سنگ طبس با ۹ امتیاز دوم و سوم لیگ هستند و پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با ۸ امتیاز پله چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر را از آن خود کرده است.
فولاد سپاهان اصفهان نیز با ۷، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ۶، نفت و گاز گچساران با ۳، پیکان خراسان و پرواز هوانیروز نیز با دو امتیاز در رده های پنجم تا نهم قرار دارند.
تیم های فرازبام خائیز دهدشت، سپاهان نوین و آلومینیوم اراک هم بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.
هفته ششم لیگ برتر هندبال کشور ۶ آذرماه برگزار می‌شود.
  پرواز هوانیروز از ایستگاه پنجم
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان