هفته هشتم لیگ برتر هندبال مردان؛

سپاهان و گیتی پیروز شدند

در تاریخ : 16.11.02
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 163
 سپاهان و گیتی پیروز شدندهفته هشتم لیگ برتر با ادامه صدرنشینی مس و پیروزی نفت و گاز گچساران، سپاهان، پیکان، گیتی‌پسند و شهید شاملی کازرون به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، هفته هشتم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور روز گذشته با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد که طی آن صنعت مس کرمان توانست با ادامه روند پیروزی‌های خود صدرنشین لیگ باقی بماند و تیم‌های فولادمبارکه سپاهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، پیکان سبزوار، گیتی‌پسند اصفهان و نفت و گاز گچساران مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.
در نخستین مسابقه هفته هشتم فرازبام خائیز دهدشت مقابل نایب قهرمان فصل گذشته به زمین رفت و علی‌رغم ارائه یک نمایش خوب از بازیکنان جوان و نوجوانان خود، این بازي را ۲۷ - ۳۶ واگذار کرد.
صنعت مس کرمان صدرنشین که به طبس رفته بود توانست دست پر و با ۲ امتیاز کامل به کرمان برگردد. مس در این دیدار موفق شد تنها با یک گل بیشتر و نتیجه ۲۲-۲۳ میزبان خود را شکست دهد تا با ۸ پیروزی و بدون شکست در صدر جدول رده‌‌بندی لیگ برتر بایستد.
پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد نیز که میزبان طلایی پوشان اصفهانی بود، نتوانست از امتیاز میزبانی خود بهره گیرد و نتیجه را ۲۳-۲۷ واگذار کرد تا سومین شکست فصل خود را ثبت کند. سپاهان با این پیروزی ۱۱ امتیازی شد و به رده چهارم جدول رسید.
پیکان سبزوار نیز کار سختی مقابل آلومینیوم اراک نداشت و ۳۳ بر ۲۱ مهمان خود را با شکست بدرقه کرد.
نفت و گاز گچساران نیز سومین پیروزی فصل خود را برابر پرواز رقم زد. در آخرین بازی هفته هشتم و در دربی اصفهان گیتی‌پسند توانست همشهری خود را با نتیجه ۱۷-۲۲ از پيش رو بردارد.

نتایج کامل مسابقات هفته هشتم به این شرح است:
فرازبام خاییز دهدشت ۲۷ - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۶
پرواز هوانیروز اصفهان ۳۲ - نفت و گاز گچساران ۳۵
زغال سنگ طبس ۲۲ - صنعت مس کرمان ۲۳
پیکان خراسان ۳۳ - آلومینیوم اراک ۲۱
پلیمر خلیج فارس خرم آباد ۲۳ - فولاد مبارکه سپاهان ۲۷
گیتی پسند اصفهان ۲۲ - فولاد سپاهان نوین ۱۷
با این نتایج صنعت مس کرمان با ۱۶ امتیاز صدرنشین باقی ماند، گیتی‌پسند با ۱۵ و نیروی زمینی شهید شاملی با ۱۴ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.
فولاد سپاهان با ۱۱، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۱۰، زغال‌سنگ طبس با ۹، نفت و گاز گچساران با ۸ و پیکان خراسان با ۷ امتیاز در رده‌های چهارم تا هشتم قرار گرفتند.
 سپاهان و گیتی پیروز شدند
 سپاهان و گیتی پیروز شدند
 سپاهان و گیتی پیروز شدند
 سپاهان و گیتی پیروز شدند
 سپاهان و گیتی پیروز شدند
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان