» » مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان: از همه رشته‌های ورزشی به ویژه هندبال حمایت می‌کنیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان: از همه رشته‌های ورزشی به ویژه هندبال حمایت می‌کنیم

در تاریخ : 28.11.02
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 167
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان: از همه رشته‌های ورزشی به ویژه هندبال حمایت می‌کنیم جواد محمدی گفت: هر زمان که هندبال استان اصفهان رونق داشته حال تیم های ملی کشورمان خوب بوده است.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در مجمع انتخاباتی هیات هندبال ضمن تبریک به سیدحسن افتخاری گفت: انصافا در این چند سالی که افتخاری در راس هیات می‌باشد، زحمات زیادی را در راستای توسعه هندبال سالنی و هندبال ساحلی در کشور و استان اصفهان متحمل شده است.
وی ادامه داد: همچنین هندبال کشور با مدیریت علیرضا پاکدل اتفاقات خوبی را در رشته‌های هندبال سالنی و هندبال ساحلی در دو بخش آقایان و بانوان برای ورزش ایران رقم زده که به وی و همکارانش خسته نباشید، عرض می‌کنم.
جواد محمدی با اشاره به لیگ برتر هندبال ایران گفت: در لیگ برتر هندبال مردان، شاهد 4 تیم از اصفهان هستیم که یک سوم جدول 12 تیمی لیگ را تشکیل داده‌اند، همچنین فولادمبارکه سپاهان نماینده استان در بخش بانوان است و این تعداد تیم نشان از پتانسیل بالای هندبال اصفهان دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: در تابستان 1402 میزبان مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا بودیم که در نوع خود اتفاق بزرگ و قابل توجهی برای هندبال کشور و استان است.
وی ادامه داد: در رده‌های مختلف تیم‌های ملی در دو بخش آقایان و بانوان، بازیکنان با استعداد و مربیان کاربلدی از استان اصفهان هستند، همچنین چند داور داریم که در مسابقات بین‌المللی قضاوت می‌کنند که این مهم از افتخارات محسوب می‌شود.
جواد محمدی تاکید کرد: هر زمان که هندبال استان اصفهان رونق داشته حال تیم های ملی کشورمان خوب بوده ، انتظار می‌رود که با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و با قدرت بیشتر از سوی هیأت استان، حمایت‌های فدراسیون و باشگاه‌ها، شاهد روزهای پرفروغ‌تر و آینده روشن‌تری در این رشته باشیم.
وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان مجدانه از همه رشته‌های ورزشی به ویژه هندبال حمایت می‌کند، امیدوارم در آینده نزدیک شاهد برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دیگری به میزبانی اصفهان باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان در پایان گفت: از جامعه ورزش و جوانان استان اصفهان به دلیل حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن تشکر ویژه‌ایی دارم و این حماسه باشکوه، مقدمه‌ای برای حضور به یادماندنی در پای صندوق‌های رای (در تاریخ 11 اسفند 1402) می‌باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان: از همه رشته‌های ورزشی به ویژه هندبال حمایت می‌کنیم
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان