» » رئیس فدراسیون هندبال: به مدیریت هیات هندبال استان اصفهان نمره 20 می‌دهم

رئیس فدراسیون هندبال: به مدیریت هیات هندبال استان اصفهان نمره 20 می‌دهم

در تاریخ : 28.11.02
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 177
رئیس فدراسیون هندبال: به مدیریت هیات هندبال استان اصفهان نمره 20 می‌دهم علیرضا پاکدل گفت: به دلیل عملکرد مطلوب هیات هندبال استان اصفهان به سیدحسن افتخاری رئیس این هیات نمره 20 می‌دهم.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان اصفهان ضمن تبریک به سیدحسن افتخاری اظهار داشت: هندبال رشته ‌اول ورزش استان اصفهان بوده و هرچه در این استان به رشته هندبال توجه شود کم است چراکه در کنار بازیکنان قدر و با استعداد مربیان ملی بزرگی از اصفهان پرورش یافته و در سطح ملی حضور دارند.
وی با بیان اینکه بخش بزرگی از اتفاقات هندبال کشور در اصفهان رخ می‌دهد گفت: به طور حتم هر زمانی که هندبال استان اصفهان زنده و پویا بوده شاهد قدرتمند شدن هندبال ملی بودیم، در هر حوضه‌ای که به هندبال اصفهان می‌نگریم افراد توانمند و بزرگ نمایان هستند.
علیرضا پاکدل پیرامون هیات هندبال استان اصفهان بیان داشت: به دلیل عملکرد مطلوب این هیات به سیدحسن افتخاری رئیس این هیات نمره 20 می‌دهم چراکه وی دست به کار بزرگی زده و آن اینکه بزرگان و پیشکسوتان هندبال استان را دور هم جمع کرده و تشکیل یک حلقه محکم داده است.
رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران به مسابقات باشگاه‌های آسیا به میزبانی اصفهان اشاره و خاطر نشان کرد: در این مسابقات شاهد میزبانی شایسته و زیبایی از سوی اصفهان بودیم که جا دارد از استاندار محترم اصفهان، مسئولین اداره کل ورزش و جوانان، هیات هندبال استان اصفهان و باشگاه فولادمبارکه سپاهان تشکر ویژه‌ایی داشته باشم.
وی در پایان تاکید کرد: اتفاقات خوبی در هندبال استان اصفهان رخ داده که جا دارد از جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان، احمد مرادی‌هرندی معاون وی و همچنین از مسئولین باشگاه‌های استان اصفهان که حامی هندبال هستند تشکر نمایم.
رئیس فدراسیون هندبال: به مدیریت هیات هندبال استان اصفهان نمره 20 می‌دهم
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان