» » آغاز اردوی تیم ملی هندبال جوانان در اصفهان

آغاز اردوی تیم ملی هندبال جوانان در اصفهان

در تاریخ : 05.12.02
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 217
آغاز اردوی تیم ملی هندبال جوانان در اصفهاناردوی تیم ملی هندبال جوانان پسر جمهوری اسلامی ایران به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است.
به گزارش روابط ‌عمومی هیات هندبال استان اصفهان، اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال جوانان پسر جمهوری اسلامی ایران از امروز شنبه پنجم اسفندماه 1402 به مدت 6 روز به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است.
این اردو که با همکاری هیات هندبال استان اصفهان و باشگاه پرواز هوانیروز برپا شده با حضور 25 بازیکن در سالن شهید سجادی و سالن 25 آبان در حال برگزاری است.
از اصفهان صابر حیدری، محمدحسن خادمی، امیررضا کریمی، علی امیریوسفی، رضا کثیری و علی موسوی به عنوان بازیکن، کورش غفاری به عنوان سرپرست و محمد جمالی به عنوان مربی بدنساز در این اردو حضور دارند.
تیم ملی هندبال جوانان پسر جمهوری اسلامی ایران در این اردوی 6 روزه دو بازی تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری سپاهان نوین و پرواز هوانیروز اصفهان برگزار می کند.
جوانان ملی‌پوش ایران فردا یکشنبه ششم اسفندماه 1402 ساعت 17 در سالن سجادی به مصاف پرواز هوانیروز می رود و روز دوشنبه هفتم اسفندماه در ساعت 17 به میزبانی سالن 25 آبان شاهد رقابت این تیم با سپاهان نوین خواهیم بود.
آغاز اردوی تیم ملی هندبال جوانان در اصفهان
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان