» » پیروزی سپاهان و شکست غیرمنتظره گیتی پسند

هفته بیستم لیگ برتر هندبال مردان ایران؛

پیروزی سپاهان و شکست غیرمنتظره گیتی پسند

در تاریخ : 18.02.03
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 47
 پیروزی سپاهان و شکست غیرمنتظره گیتی پسندهفته بیستم لیگ برتر هندبال مردان ایران با پیروزی سپاهان و شکست غیرمنتظره گیتی پسند همراه شد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، روز گذشته سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در هفته بیستم پیگیری شد که طی آن نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در یک بازی حساس و نفسگیر مقابل گیتی‌پسند به برتری رسید و با 2 امتیاز این بازی به تنهایی در رده دوم ایستاد، فرازبام خائیز دهدشت با شکست مقابل سپاهان سقوط خود را به دسته یک تقریبا قطعی کرد، صنعت مس کرمان بیستمین پیروزی خود را ثبت کرد، زغال سنگ طبس گچساران را با شکست بدرقه کرد و آلومینیوم اراک جدال ته جدولی ها را برد.
در حساس‌ترین بازی دو تیم گیتی‌پسند اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون مقابل یکدیگر به میدان رفتند که در یک بازی پر برخورد که بیش از 100 دقیقه به طول انجامید، نماینده کازرون توانست با یک گل بیشتر میزبان خود را شکست دهد و با دست پر به کازرون برگردد. در این مسابقه که هر دو دروازه‌بان ستاره درخشان تیم‌های‌ خود بودند، گیتیزن‌ها هر چند نیمه نخست را خیلی خوب آغاز کردند، اما بازی رفته رفته به تساوی کشیده شد و این تقابل نزدیک در نیمه دوم نیز ادامه یافت جایی که داوران این مصاف بارها و بارها مجبور می‌شدند بازی را متوقف تا جو بازی را کنترل کنند. همین تقابل نزدیک در نهایت منجر به پیروزی یک گله کازرونی‌ها شد.

فولاد سپاهان اصفهان نیز که به دهدشت رفته بود 30 بر 22 به اصفهان بازگشت تا با 30 امتیاز در رده چهارم قرار گیرد و از الان خود را آماده مصاف با همشهری خود یعنی گیتی پسند اصفهان در هفته بیست و یکم کند که یقینا بازی حساسی خواهد بود. دهدشت نیز با این شکست سقوط خود را به دسته یک هندبال تقریبا قطعی کرد.
پیکان خراسان نیز مقابل مهمان خود یعنی سپاهان نوین به تساوی رضایت داد تا هر دو تیم امتیازات این بازی را قسمت کنند.
در آخرین بازی آلومینیوم اراک و پرواز هوانیروز برای مصاف بقا در لیگ به میدان رفتند که در نهایت آلومینیوم اراک موفق شد ۳۲ بر ۳۰ میزبان خود را شکست دهد و شمار امتیازات خود را به ۱۰ برساند و اندکی خیال خود را برای ماندن در لیگ برتر آسوده کند.

نتایج کامل مسابقات هفته بیستم لیگ برتر هندبال به این شرح است:
گیتی پسند اصفهان 26 - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون 27
پلیمر خلیج فارس خرم آباد 26 - صنعت مس کرمان 33
زغال سنگ طبس 29 - نفت و گاز گچساران 24
پیکان خراسان 24 - فولاد سپاهان نوین 24
فرازبام خاییز دهدشت 22 - فولاد مبارکه سپاهان 30
پرواز هوانیروز اصفهان ۳۰ - آلومینیوم اراک ۳۲

در پایان مسابقات هفته نوزدهم صنعت مس کرمان با کسب 42 امتیاز در صدر قرار دارد، نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون با پیروزی امروز برابر گیتی‌پسند 35 امتیازی شد و گیتی‌پسند با 33 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت.
فولاد مبارکه سپاهان با 30، زغال‌سنگ طبس با 25، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۳، نفت و گاز گچساران با ۲۱، پیکان خراسان با ۱۶، سپاهان نوین با ۱۱، آلومینیوم اراک با ۱۰، پرواز هوانیروز با ۷ و فرازبام ‌خائیز دهدشت با ۶ امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.
لازم به ذکر است که هفته بیست و یکم لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور 24 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
 پیروزی سپاهان و شکست غیرمنتظره گیتی پسند
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان