» » پیروزی گیتی پسند و سپاهان نوین در دربی‌های اصفهان

هفته دهم لیگ برتر هندبال مردان ایران؛

پیروزی گیتی پسند و سپاهان نوین در دربی‌های اصفهان

در تاریخ : 25.11.02
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 154
 پیروزی گیتی پسند و سپاهان نوین در دربی‌های اصفهان  در هفته دهم لیگ برتر هندبال ایران گیتی‌پسند و سپاهان نوین در دربی‌های اصفهان پیروز شدند.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، در هفته دهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور 6 دیدار برگزار شد که طی آن صنعت مس کرمان از تساوی مقابل فرازبام خائیز دهدشت گریخت، طبس، گچساران و شهید شاملی کازرون مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند و دربی حساس اصفهان گیتی‌پسند برنده دیدار در دربی اصفهان شد.
در مهمترین و حساس‌ترین بازی هفته دهم و در دربی شهر اصفهان، از ساعت 18:30 امروز گیتی‌پسند مقابل فولاد مبارکه سپاهان به میدان رفت که در یک بازی جذاب و پایاپای، این گیتی‌پسند بود که توانست در 7 ثانیه مانده به پایان بازی، در یک حرکت تماشایی در حالی که توپ در دست سپاهان بود، گل پیروزی را به ثمر برساند تا با نتیجه 18-19 برنده این دیدار نفسگیر باشد.
در دیگر دربی شهر اصفهان نیز سپاهان نوین علی‌رغم شکست در نیمه نخست از تیم همشهری‌اش یعنی پرواز هوانیروز، در نیمه دوم توانست با ثبت نتیجه 20-24 سومین برد خود را کسب کند تا 6 امتیازی شود.

نتایج کامل مسابقات هفته دهم لیگ برتر هندبال:
پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد 25 – زغال سنگ طبس 30
پرواز هوانیروز 20 – فولاد سپاهان نوین 24
فرازبام خائیز دهدشت 29 – صنعت مس کرمان 30
پیکان خراسان 29 – نیروی زمینی شهید شاملی کازرون 32
گیتی پسند اصفهان 19 – فولاد مبارکه سپاهان 18
آلومینیوم اراک 21 – نفت و گاز گچساران 24
هم اکنون و با احتساب یک امتیاز شرکت در لیگ آیندگان و همچنین یک امتیاز شرکت در مسابقات هندبال جوانان کشور، صنعت مس کرمان با 22 امتیاز صدرنشین است، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با 20 امتیاز رده دوم جدول جای دارد و گیتی پسند با 18 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.
فولاد مبارکه سپاهان با ۱۵، نفت و گاز گچساران با 14، زغال‌سنگ طبس با 13، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با 12، پیکان خراسان با ۸، سپاهان نوین با 6، آلومینیوم اراک با ۵، پرواز هوانیروز با 4 و فرازبام خائیز دهدشت با ۲ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.
هفته یازدهم لیگ برتر هندبال مردان 30 بهمن ماه برگزار می‌شود.
 پیروزی گیتی پسند و سپاهان نوین در دربی‌های اصفهان
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان