» » پایان لیگ برتر هندبال مردان ایران با سومی گیتی پسند

پایان لیگ برتر هندبال مردان ایران با سومی گیتی پسند

در تاریخ : 06.03.03
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 57
پایان لیگ برتر هندبال مردان ایران با سومی گیتی پسندتیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان با تحمیل نخستین شکست فصل به قهرمان لیگ، سومی لیگ را از آن خود کرد تا سپاهان به سکو نرسد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، هفته بیست و دوم و پایانی سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور گرامیداشت «شهدای خدمت» روز گذشته با برگزاری ۵ دیدار به پایان رسید که طی آن در مهمترین دیدار در نصف جهان، گیتی پسند توانست علاوه بر تحمیل نخستین شکست فصل به صنعت مس کرمان، جایگاه سومی فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از آن خود کند.
گیتیزن‌ها در یک بازی مهیج و زیبا که تنها به پیروزی نیاز داشتند، ابتدا در نیمه نخست مقابل نارنجی‌پوشان عقب نشستند و با دو گل کمتر و نتیجه ۱۵ -۱۷ به رختکن رفتند اما در نیمه دوم ورق برگشت و بازی سرعتی شاگردان کیوان صادقی و دفاع خوب در درون دروازه باعث شد این دیدار در نهایت ۲۹ -۳۰ به سود نماینده اصفهان رقم بخورد تا با توقف زنجیره پیروزی‌های مداوم مس، این گیتی‌پسند باشد که بر سکوی سومی لیگ سی و ششم بایستد.
پیش از این صنعت مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ قهرمانی را به نام خود زد و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نایب قهرمانی فصل را به دست آورده بود.
در دیگر دیدار مهم در سبزوار، فولادمبارکه سپاهان که تنها با شکست گیتیزن‌ها می‌توانست روی سکوی سوم بایستد، علی رغم پیروزی 24 -27 در این بازی، دستش از رسیدن به جایگاه سوم کوتاه ماند تا قهرمان دو دوره پیش لیگ برتر، تنها به چهارمی لیگ اکتفا کند.
سپاهان نوین نیز که به اراک رفته بود، در یک بازی نزدیک در ثانیه‌های پایانی توانست ششمین برد خود را با نتیجه 29 -30 کسب کند تا این فصل را در جایگاه نهمی به پایان برساند. اراک نیز با ده امتیاز بر پله دهم ایستاد.
پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد نیز در یک غافلگیری توانست نفت و گاز گچساران را با نتیجه قاطع 31 -37 با شکست بدرقه کند تا با 2 امتیاز این بازی 25 امتیازی شود و کار خود راا در فصل 1403-1402 در رده ششم به پایان برساند.
نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز در آخرین بازی هفته پایانی برابر پرواز هوانیروز به برتری رسید.
پرواز هوانیروز و فرازبام خائیز دهدشت پیش از این سقوط خود را به لیگ دسته یک هندبال قطعی کرده بودند.

نتایج کامل دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر هندبال به این شرح است:
گیتی پسند ۳۰ – صنعت مس کرمان ۲۹
پیکان سبزوار ۲۴ – فولاد سپاهان ۲۷
پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد ۳۷ – نفت و گاز گچساران ۳۱
آلومینیوم اراک ۲۹ – سپاهان نوین ۳۰
پرواز هوانیروز اصفهان ۳۱ – نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۵
پایان لیگ برتر هندبال مردان ایران با سومی گیتی پسند
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان