» » » افتخاری: ملی‌پوشان سپاهان شایستگی‌های خود را در میادین جهانی به نمایش گذاشتند

افتخاری: ملی‌پوشان سپاهان شایستگی‌های خود را در میادین جهانی به نمایش گذاشتند

در تاریخ : 09.07.01
توسط : pejman
نظرات : 0
بازدیدها : 376
افتخاری: ملی‌پوشان سپاهان شایستگی‌های خود را در میادین جهانی به نمایش گذاشتندرئیس هیات هندبال استان اصفهان گفت:
مسابقات جام‌باشگاه‌های آسیا از سطح بسیار بالایی برخوردار است؛ نمایندگان کره و قزاقستان حریفان قدرتمندی برای سپاهان خواهند بود اما نماینده اصفهان تیم دست‌و‌پا بسته‌ای نیست.

به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، حسن افتخاری رئیس هیات هندبال استان اصفهان در مراسم بدرقه تیم هندبال بانوان سپاهان به مسابقات جام‌باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: از محمدرضا ساکت و هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به جهت حمایت از رشته هندبال تشکر می‌کنم، آقای ساکت یکی از مدیران موفق ورزش کشور هستند.

وی افزود: بازیکنان و مربیان شایسته‌ای در سپاهان حضور دارند که تعدادی از آن‌ها سابقه فعالیت در تیم‌ملی هندبال را هم در کارنامه دارند؛ مونتسرات پوچه‌دیاز هم سرمربی توانمند و موفقی است که در سپاهان حضور دارد.

افتخاری تصریح کرد: ملی‌پوشان سپاهان شایستگی‌های خود را در میادین جهانی هم به نمایش گذاشتند و به همراه تیم‌های ملی در رده‌های مختلف افتخارآفرین بودند؛ مسابقات جام‌باشگاه‌های آسیا از سطح بسیار بالایی برخوردار است.

رئیس هیات هندبال استان اصفهان در پایان گفت: نمایندگان کره و قزاقستان حریفان قدرتمندی برای سپاهان خواهند بود اما نماینده اصفهان تیم دست‌و‌پا بسته‌ای نیست؛ بازیکنان سپاهان باید ارزش این جایگاه و سرزمین را بدانند چون در ایران باشگاهی ارزشمندتر و توانمندتر از سپاهان نداریم.
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان