» » سید حسن افتخاری: باشگاه های اصفهانی هندبال را حمایت می کنند

سید حسن افتخاری: باشگاه های اصفهانی هندبال را حمایت می کنند

در تاریخ : 13.12.98
توسط : admin
نظرات : 0
بازدیدها : 1030
سید حسن افتخاری: باشگاه های اصفهانی هندبال را حمایت می کنندرئیس هیات هندبال استان اصفهان از اینکه باشگاه های اصفهان از رشته هندبال حمایت می کنند ابراز رضایت کرد.
به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان، سید حسن افتخاری رئیس هیات هندبال استان اصفهان پیرامون عملکرد این هیات در سال 1398 اظهار داشت: در طول سال فراز و نشیب های خیلی زیادی را خصوصا در مسابقات کشوری شاهد بودیم، باشگاه های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن در دو بخش آقایان و بانوان در لیگ برتر تیمدری نمودند، لیگ برتر بانوان خاتمه یافت و فولاد مبارکه سپاهان به مقام چهارم دست یافت و ذوب آهن به جایگاه پنجمی رضایت دارد.
وی ادامه داد: لیگ برتر هندبال آقایان هنوز به اتمام نرسیده و 5 هفته دیگر باقی مانده که به دلیل شیوع بیماری کرونا به بعد از عید نوروز 1399 موکول شد، اکنون تیم های ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند که برای این تیم ها تا پایان رقابت ها آروزی موفقیت می کنم، خیلی خوشحالم باشگاه هایی همچون ذوب آهن، فولاد مبارکه سپاهان، پرواز هوانیروز، پیشگامان، نامی نو، ریف و .... از هندبال استان اصفهان حمایت کردند و جای تشکر را از مسئولین این باشگاه ها دارم، همچنین هندبال در اکثر شهرستان های استان اصفهان فعال می باشد و در رده های مختلف شاهد هستیم که ملی پوشان زیادی از شهرستان های استان در تیم های ملی داریم.
سید حسن افتخاری در خصوص حضور تیم فولاد مبارکه سپاهان در مسابقات جام باشگاه های آسیا (2020) بیان داشت: تیم های هندبال فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن از تیم های پر افتخار آسیا محسوب می شوند، این دو تیم به کرات در رقابت های جام باشگاه های آسیا حضور داشته اند و عناوین مختلفی را به دست آورده اند، ولی امسال شرایط برای سپاهانی ها متفاوت بود چراکه آنها نتوانستند نفراتی که لازم دارند را با خود به کره جنوبی ببرند، این تیم در دو الی سه پست اصلی نقصان داشت که می توان به وسط میدان، نبود بازیکن خط زن و گلر با تجربه و قوی اشاره کرد، در این زمینه باشگاه های دیگر هم همکاری لازم را با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نداشتند.
رئیس هیات هندبال استان اصفهان تصریح کرد: به نظر بنده تیم فولاد مبارکه سپاهان با توجه به داشته هایش در جام باشگاه های آسیا نتایج خوبی را کسب نمودند، در اکثر بازی ها این تیم نتایج را با اختلاف یک و یا دو گل به حریفان واگذار نمود و اگر طلایی پوشان سه ملی پوش را با خود به کره جنوبی می بردند بدون شک تیم محسن طاهری به روی سکو می رفت.
وی در مورد نتایج تیم ملی هندبال ایران در مسابقات بین المللی گفت: تیم ملی با همه سختی و فراز و نشیبی که داشت در دو رویداد مهم انتخابی المپیک 2020 به میزبانی کشور قطر و انتخابی مسابقات جهانی به میزبانی کشور کویت شرکت نمود، تیم ملی ایران شرایط خوبی را در این رقابت ها داشت اما متاسفانه در هر دو رویداد با توجه به بد شانسی نتوانست نتایج لازم را به دست آورد، البته در مسابقات انتخابی جهانی تیم ایران منسجم تر نشان داد و اگر بدشانسی و غفلت بازیکنان در ثانیه های پایانی مقابل کره جنوبی نبود ما به مسابقات جهانی صعود می کردیم.
سید حسن افتخاری در ادامه افزود: استدلال بنده است در مورد تیم ملی ایران این است که باید با حفظ نفرات با قدرت مسیر خود را ادامه دهیم تا در مسابقات بین المللی آینده نتایج خوبی را در شان هندبال ایران کسب نمائیم.
رئیس هیات هندبال استان اصفهان در پایان در خصوص شیوع بیماری کرونا تاکید کرد: ریشه کنی این ویروس یک عزم ملی می خواهد، باید افراد جامعه نهایت رعایت اصول بهداشتی را انجام دهند تا شرایط به روال عادی برگردد، اکنون سلامتی افراد بسیار مهم است و از اینکه مسئولین ورزش رقابت های مختلف را کنسل کرده اند کمال تشکر را دارم.
سید حسن افتخاری: باشگاه های اصفهانی هندبال را حمایت می کنند
دسته بندی : اخبار و گزارشات
بازگشت
تگهای مطلب :
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
گزارش تصویری

باشگاه سپاهان

سپاهان

بازیکنان سپاهان

تیم سپاهان

سایت سپاهان